Pożeracz Światów

Z Terraria Wiki
Skocz do: nawigacja, szukaj
Stub.png Ten artykuł jest zalążkiem!
Ten artykuł to dopiero zalążek. Jeśli chcesz, możesz pomóc Terraria Wiki i rozszerzyć go


Pożeracz światów to gigantyczny robak który, tak jak większość bossów ma zdolność przechodzenia przez ściany. Aby go pokonać musisz zniszczyć każdą część jego ciała.

Z Pożeracza wypada Cienista Łuska która jest potrzebna do zrobienia Demonitowej Zbroi. Pożeracza światów przywołujemy za pomocą Robaczego Jedzenia lub po zniszczeniu trzech Kul Cienia przy pomocy młota.

Jest on drugim najłatwiejszym do pokonania bossem w grze.

Najłatwiejszym sposobem na zabicie go jest używanie broni ze zdolnośćią penetracji, dzięki której wiele segmentów potwora otrzymuje obrażenia. Dobrym wyborem jest Ball 'O Hurt lub Vilethorn, które wypadają z Kul Cienia.

Jeśli Pożeraczowi odetnie się głowę ,jej miejsce zajmie następny segment jego tułowia.

Jeżeli zniszczona zostanie część Pożeracza Światów to podzieli się on w tym miejscu. Będziemy walczyli z kilkoma ich. Eater of Worlds.png

Boss w trybie Expert Mode strzela dodatkowymi pociskami, którymi strzela Corruptor. Zadają one wysokie obrażenia i mogą też nadać debuff Weak.

Segments

Eater of Worlds Head
Eater of Worlds Head.png
Statistics
Obrażenia 0
Max. Życie 150 - każdy segment
Obrona 0

Drop: Shadow Scale 50-120, Demonite Ore 50-120, 10 Gold Coin.

Ciekawostki

  • Pożeracz światów to drugi boss który może się zmniejszyć (pierwszy to King slime)
  • Każdy segment ma oddzielne punkty życia.

Bug

Jeżeli uciekniemy z Korupcji gdy Pożeracz Światów jest przywołany, pokonujemy go ale nie wypadają żadne przedmioty. Może spowodować to przyjśćie Driady.