Skeletron Prime

Z Terraria Wiki
Skeletron Prime
Skeletron Prime.png
Statistics
Typ Boss
Typ AI Skeletron Prime Head AI
Obrażenia 47 (normalna forma)
94 (podczas kręcenia się)
Max. Życie 28000
Obrona 24 (normalna forma)
48 (podczas kręcenia się)

Skeletron Prime to hardmodowa wersja zwykłego Skeletrona. Może on być przywołany za pomocą mechanicznej Czaszki. Gracze mają czas do świtu, by go zabić. Jeśli nie zginie do świtu, dostaje "Szału Bitewnego" i zadaje od 1100 DMG do 7000 DMG, tracąc jedynie 1HP oraz 2HP ataku krytycznego przy trafieniu. W przeciwieństwie do Skeletron, Skeletron Prime ma cztery ręce, z których każda działa inaczej. Prime Cannon strzela granatami i nie zawsze jest skierowany na gracza. Prime Laser strzela laserami podobnymi do tych, którymi strzelają Retinazer i The Destroyer. Lasery są zawsze skierowane na gracza. Skeletron Prime ma również Prime Saw, która zadaje najwięcej obrażeń, oraz Prime Vine i Prime Cannon.

Ręce

Prime Cannon
Prime Cannon.png
Statistics
Typ AI Prime Cannon AI
Obrażenia 40 grenade
30 melee
Max. Życie 7000
Obrona 25
Prime Saw
Prime Saw.png
Statistics
Typ AI Prime Saw AI
Obrażenia 52
 
Max. Życie 10000
Obrona 40
Prime Vice
Prime Vice.png
Statistics
Typ AI Prime Vice AI
Obrażenia 45
 
Max. Życie 10000
Obrona 35
Prime Laser
Prime Laser.png
Statistics
Typ AI Prime Laser AI
Obrażenia 25 death laser
29 melee
Max. Życie 6000
Obrona 20

Bugi

Bug.png Bug: Czasami, gdy wezwiemy Skeletrona Prime'a to może się nie pojawić. To może się zdarzyć na wersji dla jednego gracza jak i dla wielu graczy.
Bug.png Bug: Czasami głowa Skeletrona Prim'a znika losowo, kończąc walkę.
Bug.png Bug: Czasami w trybie multiplayer, kiedy Skeletron Prime jest wezwany, on nagle umiera i wygląda tak jakby został zabity przez gracza.
Bug.png Bug: Gdy go wezwiemy na latającej wyspie i wrócimy na spawn poniżej część jego rąk (lub wszystkie) mogą zniknąć, a walka z samą głową jest ułatwiona.

Uwagi

  • Na serwerach z dużą ilością graczy Skeletron Prime nie spocznie, póki nie zgładzi wszystkich graczy. Skeletron Prime zniknie dopiero w momencie, gdy zostanie pokonany lub wszyscy gracze będą nieżywi.
  • Jeżeli gracz nie pokona Skeletron Prime'a do świtu, boss zaczyna gwałtownie atakować gracza, zadając potężne obrażenia, zabijające przeważnie jednym uderzeniem. Jeżeli gracz będzie w stanie uniknąć gwałtownego ataku i będzie trzymał się w odpowiedniej odległości, on będzie się kręcił nawet jeśli nastąpi ponownie zmrok.
  • W przeciwieństwie do Skeletrona, punkty ochrony Skeletron Prime'a podczas kręcenia się wzrastają dwukrotnie.
  • W wersji mobilnej, ramiona Skeletron Prime'a traktowane są jak osobni bossowie. Jeżeli gracz zniszczy któreś z jego ramion, pojawi się komunikat "<nazwa ramienia> has been defeated", przy czym upuszczają Większe Mikstury Zdrowia oraz Serca.

Ciekawostki

  • Skeletron Prime jest nawiązaniem do Optimusa Prime'a z serii Transformers.

Historia

  • 1.1: Wprowadzono.

Bossowie
 
Oko Cthulhu • Pożeracz Światów • Szkieletron