Share

Share

Terraria Wiki

Z Terraria Wiki
Skocz do: nawigacji, wyszukiwania
Witamy na oficjalnej Polskiej Wiki Terarii,
W pełni tworzonej i utrzymywanej przez graczy.
8 aktywnych użytkowników (z 256 399 zarejestrowanych) obecnie utrzymują 3171 stron (921 artykułów) oraz 1586 plików graficznych.
Terraria tree2.pngO Grze

Terraria to ziemia przygód oraz tajemnic! To twoja ziemia, o którą musisz dbać i walczyć w jej obronie. To gra w której jedyną granicą tworzenia jest twoja wyobraźnia. Możesz zostać mistrzem budowania, kolekcjonerem czy tez poszukiwaczem przygód. W tej grze każdy znajdzie coś dla siebie!

Na początek wybuduj podstawowy szałas, następnie poszukaj rud oraz innych zasobów. Odkryj i stwórz do ponad trzystu magicznych, strzelających oraz białych broni, zarówno jak i pancerz, a następnie użyj ich do walki z setkami przeróżnych wrogów. Wkrótce będziesz iść łeb w łeb z którymkolwiek z pośród tuzina olbrzymich bossów. Idź łowić ryby, przejedź się na wierzchowcu, znajdź latające wyspy, wybuduj domy dla pomocnych NPC, oraz wiele, wiele więcej.

Community.pngSpołeczność Wiki
Jak możesz pomóc
Zarejestruj się
aby śledzić swój wkład.
Centrum Pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Projekty
Weź udział w projektach wiki.
Poradniki
Czytaj, napisz, a nawet poproś o poradnik.
Portal społeczności
Główne miejsce dyskusji.
5 inch floppy.pngOprogramowanie
Informacje o Serwerach
Hostuj wieloosobowe gry
Mody i Podglądacze Map
Oprogramowania osób trzecich przeznaczonych do Terrari
256 399 Graczy Terrari dołączyło już do Polskiej Wiki! Ta wiki obecnie posiada 3171 stron (921 artykułów).
8 users active in the last 30 days (leaderboard) Zmiany na głównej stronie można zaproponować tutaj.