Share

Share

Terraria Wiki

Z Terraria Wiki
Skocz do: nawigacji, wyszukiwania
Witamy na oficjalnej Polskiej Wiki Terarii,
W pełni tworzonej i utrzymywanej przez graczy.
2 aktywnych użytkowników (z 194 654 zarejestrowanych) obecnie utrzymują 2800 stron (786 artykułów) oraz 1559 plików graficznych.
Terraria tree2.pngO Grze

Terraria to ziemia przygód oraz tajemnic! To twoja ziemia, o którą musisz dbać i walczyć w jej obronie. To gra w której jedyną granicą tworzenia jest twoja wyobraźnia. Możesz zostać mistrzem budowania, kolekcjonerem czy tez poszukiwaczem przygód. W tej grze każdy znajdzie coś dla siebie!

Na początek wybuduj podstawowy szałas, następnie poszukaj złóż rud oraz innych zasobów. Odkryj i stwórz do ponad trzystu magicznych, strzelających oraz białych broni, zarówno jak i pancerz, a następnie użyj ich do walki z setkami przeróżnych wrogów. Wkrótce będziesz iść łeb w łeb z którymkolwiek z pośród tuzina olbrzymich bossów. Idź łowić ryby, przejedź się na wierzchowcu, znajdź latające wyspy, wybuduj domy dla pomocnych NPC, oraz wiele, wiele więcej.

Community.pngSpołeczność Wiki
Lista aktywnych użytkowników
Czyli galeria sław :)
Jak możesz pomóc
Rejestracja
Śledź swoje Artykuły.
Centrum pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Projekty
Weź udział w określonych projektach Terraria Wiki.
Portal społeczności
194 654 Graczy Terrarii dołączyło już do Polskiej Wiki! Utrzymujemy 2800 stron Od 17 Maja 2011.
Zmiany na głównej stronie można zaproponować tutaj.
ko:Terraria Wiki
Źródło „http://terraria-pl.gamepedia.com/index.php?title=Terraria_Wiki&oldid=8543