Bajkowa sztabka

Z Terraria Wiki
Bajkowa sztabka
  • Bajkowa sztabka widziany w ekwipunku
  • Bajkowa sztabka położony
Auto-użycie
Stack digit 9.pngStack digit 9.pngStack digit 9.png
Statystyki
Typ
Możliwe do
umieszczenia
Yes (szerokość 1 × wysokość 1)
Czas użycia15 (Bardzo wysoka szybkość)
Sprzedaż4000*40
Badaniewymaga 25 szt.
Wypada z
Istota Ilość Szansa
Skeletron Prime 15-30
20-35
100%
The Destroyer 15-30
20-35
100%
The Twins 15-30
20-35
100%

Hallowed Bary są sztabkami używanymi do craftowania zbroi/broni wysokiego poziomu. Przed aktualizacją 1.2, gdzie deweloperzy wprowadzili nową zbroję, te były najlepszymi zbrojami/broniami w grze. Wypadają z hardmode'owych bossów: The Twins, The Destroyer i Skeletron Prime. Może to sprawić, że będą raczej trudne do zdobycia/farmienia.

Przed 1.2, receptura na Hallowed Armor i narzędzia wymagała dusz, a także Cobaltowych, Mythrilowych i Adamantytowych wersji danego przedmiotu. Wraz z wyjściem aktualizacji 1.2, craftowanie zbroi i broni takich, jak Excalibur stało się dramatycznie łatwe.

Aby scraftować wszystkie "święte" przedmioty, włączając 5 Light Disców i wyłączając Pumpkin Moon Medallion, potrzebujemy 170 Hallowed Barów.

Można przez nie przechodzić, dokładnie jak w przypadku drewnianych platform. To sprawia, że są przydatnym, ale raczej drogim materiałem do wypełnienia areny do walki z bossami.

Używane W[edytuj | edytuj kod]

Wypada z[edytuj | edytuj kod]

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Hallowed bary i Grzybieleńcowate sztabki oraz Widmowe Sztabki są jedynymi sztabkami, które nie mają przypisanej rudy.
  • Hallowed bary są jedynym typem sztabek, który nie ma receptury craftingu.
  • Bardziej zyskowne jest sprzedawanie Helmets, niż sztabek potrzebnych na ich stworzenie.

  • 1.3.0.1: Zmieniona tekstura. Nie służy już do stworzenia Frost Armor.
  • 1.2.3:
    • Od teraz są używane w craftingu Frost Armor.
    • Drax i Pickaxe Axe od teraz potrzebują po jednej duszy z każdego mechanicznego bossa.
    • Cena sprzedaży obniżona o połowę.
  • 1.2:
    • Wprowadzono. Zastąpiły one Dusze w recepturach craftingu każdej Hallowed zbroi/narzędzi, poza przedmiotami w wersji na konsole, które potrzebują innych przedmiotów.