Buteleczki z substancjami

Z Terraria Wiki

Buteleczki z substancjami są rodzajem przedmiotów jednorazowego użytku wytwarzanych przy Obdarzającym warsztacie. Każda zapewnia graczowi wzmocnienie, które powoduje, że jego ataki w walce wręcz nakładają dodatkowe osłabienia na przeciwników. Każda broń sklasyfikowana jako broń do walki wręcz zgodnie z jej opisem otrzymuje dodatkową właściwość, w tym Miecze, Włócznie, Narzędzia, Bumerangi, Cepy, Bicz skaziciela i Wampirze noże, oraz inne.

Jednocześnie można używać tylko jednej Buteleczki z substancją, a aktywacja drugiej anuluje pierwszą. W Wersja na PC Wersja na PC, Wersja na konsole Wersja na konsole, i Wersja na urządzenia mobilne Wersja na urządzenia mobilne buteleczki pozostaną aktywne nawet po śmierci gracza, w przeciwieństwie do innych mikstur.

Wszystkie butelki są wytwarzane przy Obdarzającym warsztacie, a wszystkie efekty buteleczek trwają 20 (PC, Konsole, oraz Urządenia mobilne) lub 15 (PC, Konsole, oraz Urządenia mobilne) minut.

Mimo że działają podobnie do broni białej, buteleczki z substancjami nie działają na Bicze.

Typy[edytuj | edytuj kod]