Demoniczne serce

Z Terraria Wiki
Kliknij, aby dowiedzieć się więcej o trybie Eksperta  Zawartość tylko dla trybu Eksperta: Te informacje dotyczą tylko Trybu Eksperta oraz światów trybu Eksperta.
Desktop versionConsole versionMobile version Zawartość na wyłączność - PC/Konsole/Urządzenia mobilne: Ta informacja dotyczy wyłącznie wersji Terrarii na Desktop, Console, i Mobile.
Demoniczne serce
  • Demoniczne serce widziany w ekwipunku
Stack digit 9.pngStack digit 9.png
Statystyki
Typ
Jednorazowego użytku
Używane
Czas użycia30 (Przeciętna szybkość)
TooltipPermanently increases the number of accessory slots
Rzadkość12*Poziom rzadkości: Tęczowy
Sprzedaj2
Research1 required
Ten artykuł dotyczy materiałów jednorazowego użytku dostępnych wyłącznie w trybie eksperta. Aby dowiedzieć się czegoś więcej na temat obiektów w tle możliwych do zniszczenia w Szkarłacie, zobacz Szkarłatne serce. Aby dowiedzieć się czegoś więcej na temat obiektów w tle możliwych do zniszczenia w Zepsuciu, zobacz Kula cienia.

Demoniczne serce jest przedmiotem jednorazowego użytku dostępny wyłącznie w Trybie Eksperta jak i w Trybie Mistrza otrzymywanym z Torby skarbów wypadającej z Ściany Mięcha. Po spożyciu, na stałe zapewnia graczowi dodatkowe miejsce na akcesorium, do użytku tylko w światach z trybem Eksperta i Mistrza. Efektu tego niemożna powtórzyć tak więc może być użyty tylko raz na postać gracza. Jeśli gracz otworzy Torbę ze skarbami Ściany Mięcha po tym, jak już wykorzystał Demoniczne serce, kolejne serce nie wypadnie z torby.[1]

Kiedy gracz, który wykorzystał Demoniczne serce, znajdzie się w świecie z trybem Normalnym (świat bez trybu eksperta/mistrza), dodatkowe okienko na akcesorium zostanie wyłączone, usuwając wszelkie funkcjonalne lub wyświetlane efekty z przedmiotów tam wyposażonych i przyciemniając samo gniazdo. Gracze w normalnych światach również nie mogą zakładać przedmiotów na szóstym lub siódmym miejscu, chociaż przedmiot wyposażony w tym okienku może nadal zostać z niego usunięty.

Uwagi[edytuj | edytuj kod]

  • Jeśli gracz założy skrzydła na szóstym miejscu w trybie Eksperta/Mistrza, a następnie wróci do normalnego świata, nadal będą obowiązywały premie od skrzydeł wraz z niewrażliwością na obrażenia od upadku.

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Demoniczne serce jest jednym z nielicznych przedmiotów w trybie eksperta, których nie można wyposażyć w żadne sloty na akcesoria lub wyposażenie. Pozostałe przedmioty to Kościana rękawica i trzy części potrzebne do stworzenia Mechanicznego wózka.
  • Jest to również jedyny przedmiot jednorazowy dostępny wyłącznie w trybie Eksperta/Mistrza.

  • PC 1.3.0.4: Naprawiono błąd, w wyniku którego można było odblokować szóste gniazdo na akcesorium na nowo utworzonej postaci.

Przypisy[edytuj | edytuj kod]

  1. Informacje pobrane z kodu źródłowego Desktop version Desktop 1.4.0.4, metoda OpenBossBag() wewnątrz klasy Terraria.Player.cs Mogą występować nieścisłości, ponieważ bieżąca Desktop version Desktop version jest 1.4.1.2.