Brudna laska

Z Terraria Wiki
(Przekierowano z Dirt Rod)
Stub.png Ten artykuł to dopiero zalążek. Jeśli chcesz, możesz pomóc Terraria Wiki rozszerzając go.
Kliknij, aby zobaczyć listę kandydatów do usunięcia Strona ta została zgłoszona do usunięcia.
Powód: "Strona nie jest już dłużej potrzebna została zastąpiona nowszą pod tym linkiem Szablon:Item infobox: https://terraria.gamepedia.com/Template:Item_new_infobox"

Dirt Rod to unikalne narzędzie, które służy jedynie do przesuwania bloków Dirtu. W przeciwieństwie do typowych narzędzi, zasięg Dirt Rod'a jest ograniczony tylko rozmiarem ekranu gry. Dirt Rod można kupić u Dryad'y za 50000*5.

Wskazówki[edytuj | edytuj kod]

  • Aktywowanie pułapek: Dirt Rod pozwala aktywować pułapki z dużej odległości, poprzez usunięcie bloku Dirtu.
  • Zwiedzanie jaskiń: Gracz może otoczyć się i uchronić od zagrożenia lub zmienić swoje otoczenie (np. zbudować most nad lawą).
  • Systemy hydrauliczne: Przedmiot pozwala otwierać i zamykać 'rury' w fabryce Obsydianu.
  • Dirt Rod traci na przydatności po znalezieniu NPC Mechanic. Mechanizmy są na ogół lepszym sposobem na tworzenie pułapek i systemów hydraulicznych.

  • 1.3.0.1: Koszt zmniejszony z 200000*20 do 50000*5.
  • 1.2.3: Naprawione błędy.
  • 1.2: Koszt Many zmniejszony z 5 do 0.
Powód: "Niepotrzebny/przestarzały szablon. Ten szablon obecnie nie jest potrzebny gdyż Terraria Wiki PL nie prowadzi prac lokalizacyjnych dla innych języków. To też wszelkie zamieszczanie {{translation projects}} nie ma większego sensu gdyż jest to używane głównie (i prawdopodobnie tylko) na stronie Terraria Wiki EN. Zaleca się usunięcie tego szablonu ze wszystkich stron/szablonów/kategorii które go używają."