Lochy

Z Terraria Wiki
(Przekierowano z Dungeon)
BiomeBannerDungeon.png

Loch to jeden z najtrudniejszych terenów w grze. Znajduje się on po jednej z dwóch stron mapy (Po lewej lub prawej), z reguły naprzeciwko dżungli. Loch może mieć kilka kolorów (Zielony, niebieski lub różowy), a jego kolor jest losowo ustalany w trakcie generowania świata.

Wejścia pilnuje starzec, jeśli porozmawia się z nim w trakcie nocy i kliknie się opcje 'Przywołaj' zamienia się w Szkieletrona. Włamanie się do lochu przed pokonaniem Szkieletrona, skutkuje pojawieniem się Strażnika Lochu wyglądającego tak samo jak głowa szkieletrona (W trakcie dnia lub nocy zabija twoją postać niezależnie od wyposażenia).

Jednak gdy zabijemy go, starzec zostaje uwolniony i wprowadza się do naszego mieszkania, a my możemy penetrować loch bez obaw o natychmiastową śmierć.

W lochu znajdują się skrzynie zawierająca łupy dostępne tylko w lochu oraz normalne podziemne łupy. W lochu licznie znaleźć można Mroczne zegary, Książki, Świece Wodne, Lampiony, butelki życia i many, a także Kolce i piły mechaniczne. Należy na nie szczególnie uważać, gdyż zadają duże obrażenia.

Lochy
Postacie Unikatowe skarby Unikatowy drop
Bone.png Kość
(Wypada z Wkurzonych Szkieletów i Mrocznych Czarodzieji)

Za pomocą młota:

Bug.png Bug: W rzadkich przypadkach Loch może zostać wygenerowany bez wejścia, jednakże można się do niego dostać przy użyciu Koszmarnego Kilofa lub Piekielnego Kilofa.

{bug| jaskinie czasem mogą wygenerować się w lochu