Bajkowo

Z Terraria Wiki
(Przekierowano z Hallow)

Hallow jest to biom który pojawia się gdy wejdzie się w tryb Hardmode po pokonaniu Ściany Flaków. Posiada łatwo rozpoznawalne turkusowo-kolorowe trawy, wielokolorowe drzewa, a także ogromną tęcze w tle. Jest to jedyny biom w którym znajdziesz jednorożce, wróżki oraz latające ślimaki. Podziemny biom Hallow można znaleźć bezpośrednio pod naturalnie generowanym biomem. Najważniejszą właściwością Hallow jest to, że nie istnieje w świecie nowo tworzonych. Ważnym punktem na temat Hallow jest to, że tylko środowisko, przez które Korupcja nie może rozprzestrzeniać się w ogóle (naprzeciwko również wydaje się być prawdziwe), Lecz Corruptor swoim pociskiem nawet Hallow może sprowadzić do Korupcji. Rola Hallow jest bardzo ważna w trybie hardmode, gdzie korupcja staje się niemal nie do powstrzymania. Driada powie nam o tym iż możemy pomoc rozprzestrzeniać się korupcji lub właśnie hallow. Chociaż do aktywacji hardmoda wymaga od gracza mieć dobry sprzęt, Hallow jest wyzwaniem nawet dla najsilniejszych i najdzielniejszych graczy, szczególnie w nocy, ponieważ jest domem dla potężnych potworów. Nie daj się nabrać na słodkie wyglądy i dziecinne odgłosy tych stworów.

Kontent[edytuj | edytuj kod]

Bajkowo
Potwory Unikalny drop
Pixie.png Pixie
Unicorn.png Unicorn

At night:

Gastropod.png Gastropod
Wraith.png Wraith

Hallowed desert:

Light Mummy.png Light Mummy
From Pixies:
Pixie Dust.png Pixie Dust

From Unicorn

Unicorn Horn.png Unicorn Horn

From Light Mummies

Light Shard.png Light Shard

From the terrain:

Pearlstone Block.png Pearlstone Block
Pearlsand Block.png Pearlsand Block

Hardmod[edytuj | edytuj kod]

Tak szybko, jak Ściana Flaków zostanie pokonana, tym szybciej pojawi się świat Hallow. Ten pasek idzie z podziemi na powierzchnie Standardowy budulec z czego zbudowany jest świat np. kamień, piasek i trawa w Hallow zmienia się w pearlstone, pearlsand. Hallow obejmuje nawet latające wyspy jeśli znajdują się nad tym biomem.

Hallow rozprzestrzenia się w sposób bardzo podobny do korupcji Istnieją również pewne różnice w sposobie, który rozprzestrzenia się Hallow: Hallow * może rozprzestrzeniać się poprzez jego winorośl (ale nie może "iść" poprzez regularne winorośle). Hallow * nie niszczy Słoneczników (ale może rozprzestrzenić się pod nimi).

Hallow * Nie można konwertować mułu lub dżunglowej trawy. Oznacza to, że Hallow może być całkowicie zastąpiony przez Dżunglę powodując usunięcie się Hallow