Harpy

Z Terraria Wiki
Harpy
Harpy.png
Statistics
Typ Flying
Typ AI Bat
Obrażenia 25
Max. Życie 100
Obrona 8

Harpia to latający przeciwnik, który występuje na dużych wysokościach. Zwykle między latającymi wyspami a górą mapy.

Info

Harpie odradzają się i w dzień i w nocy. Harpie odradzają się jedynie w dużej odległości od środka mapy oraz mogą się odradzać w Piekle.

Rozmiar Mapy Oczekiwana wysokość
Mała 350+ stóp w górę
Średnia 600+ stóp w górę
Duża 850+ stóp w górę

Harpie korzystają z SI Nietoperzy lecz z możliwością skrętu. Harpie strzelają Piórami, których nie można przechwycić bronią, zadają 30 obrażeń graczowi bez żadnego pancerza. Pióra rozpadają się w kontakcie z jakimkolwiek podłożem oraz po pokonaniu znacznego dystansu.

Harpie atakują maksymalnie w siedmiu (7) w dzień i dziesięciu (10) w nocy. W trakcie trwania Krwawego Księżyca może być ich aż 15 na raz.

Drops

  • Feather.png Pióro: 20% (1:5 szansa)
  • Około 300 Copper Coin.png
  • Duże skrzydło harpii z którego robi się skrzydła harpii

Wskazówki

Jedną z możliwości walki z Harpiami to budowa wielkich platform umożliwiających skuteczne mijanie ich. Należy jedynie pamiętać, że Harpie mogą wtedy atakować nas również od dołu. Możemy też wybudować pułapkę na Harpie 9patrz obrazek) One way to fight Harpies is to construct a large platform near the top of the map with the ability for harpies to pass on top of it. Using regular blocks means that you have to create large enough openings for the Harpies; using wooden platforms allows them to come up through the platforms but also leaves you vulnerable to attacks below. You can also build a mob grinder.

Zobacz również

Patch Notes

  • 1.0.5: Została wprowadzona nazwa "Harpie"
  • 1.0.4: Zostały dodane Harpie