Intensyfikator życia

Z Terraria Wiki
Desktop versionConsole versionMobile version Zawartość na wyłączność - PC/Konsole/Urządzenia mobilne: Ta informacja dotyczy wyłącznie wersji Terrarii na Desktop, Console, i Mobile.
Intensyfikator życia
  • Intensyfikator życia widziany w ekwipunku
Stack digit 1.png
Statystyki
Typ
Grants Buff
BuffMgławica życiaMgławica życiaPC, Konsole, oraz Urządenia mobilne
Buff tooltipIncreased life regeneration
Duration8 seconds

Intensyfikator życia to jedno z trzech ulepszeń statystyk, które czasami wypada, gdy gracz trafi przeciwnika, mając na sobie pełny zestaw zbroi mgławicy. Po podniesieniu zapewnia wzmocnienie Mgławica życia, które natychmiast zwiększa współczynnik regeneracji zdrowia gracza o 3Desktop and Mobile Versions/5Wersja na konsole pkt. zdrowia na sekundę przez 8 sekund. Kiedy Intensyfikator życia zostanie podniesiony, gdy wzmocnienie Mgławica życia jest już w użyciu, kumuluje się z poprzednią Mgławicą życia, dając maksymalnie do 3 skumulowanych wzmocnień. Kiedy Wzmacniacz Życia zostanie podniesiony, gdy wzmocnienie Mgławicy Życia już działa, kumuluje się z poprzednią Mgławicą Życia, dając maksymalnie do 3 skumulowanych wzmocnień. Co 8 sekund jeden nałożony Intensyfikator życia wygasa, a wzmocnienie Mgławica życia zmniejsza się o jeden poziom.

Intensyfikator życia, jak wszystkie wzmocnienia Mgławicy, unoszą się w powietrzu i mają zasięg podnoszenia około pięciu bloków. Nie pojawiają się po podniesieniu w ekwipunku gracza.

Uwagi[edytuj | edytuj kod]

  • Przy trzech kumulacjach regeneracja zdrowia gracza zostanie zwiększona o 9Desktop and Mobile Versions/15Wersja na konsole zdrowia na sekundę.
  • W trybie dla wielu graczy każdy gracz może podnieść Intensyfikator życia i skorzystać ze wzmocnienia Mgławicy życia, nawet jeśli nie ma na sobie Zbroi mgławicy. Dodatkowo podniesienie Intensyfikatora życia zapewni wszystkim pobliskim graczom (w promieniu około 20-30 bloków) jedną instancję Mgławicy życia. Jeśli gracz otrzymujący dopalacz życia jest w drużynie, tylko pobliscy gracze z tej drużyny otrzymają premię.

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Wersja na konsole Jeśli intensyfikator życia zostanie umieszczony w ekwipunku gracza za pomocą edytora ekwipunku, pojawi się on jako jedna z jego klatek animacji zamiast całej animacji.

  • PC 1.4.0.1: Zmniejszono leczenie każdego pojedynczego Intensyfikatora życia ze stosu z 5 do 3 PŻ/s.