Intensyfikator obrażeń

Z Terraria Wiki
Desktop versionConsole versionMobile version Zawartość na wyłączność - PC/Konsole/Urządzenia mobilne: Ta informacja dotyczy wyłącznie wersji Terrarii na Desktop, Console, i Mobile.
Intensyfikator obrażeń
  • Intensyfikator obrażeń widziany w ekwipunku
Stack digit 1.png
Statystyki
Typ
Grants Buff
BuffMgławica atakuMgławica atakuPC, Konsole, oraz Urządenia mobilne
Buff tooltip15% increased damage
Duration8 seconds

Intensyfikator obrażeń to jedno z trzech ulepszeń statystyk, które czasami wypada, gdy gracz trafi przeciwnika, mając na sobie pełny zestaw zbroi mgławicy. Po podniesieniu zapewnia wzmocnienie Mgławica ataku, które natychmiastowo zapewnia graczowi 15% premię do obrażeń na 8 sekund. Kiedy Intensyfikator obrażeń zostanie podniesiony, gdy wzmocnienie Mgławica ataku jest już w użyciu, kumuluje się z poprzednią Mgławicą ataku, dając maksymalnie do 3 skumulowanych wzmocnień. Co 8 sekund jeden nałożony Intensyfikator obrażeń wygasa, a wzmocnienie Mgławica ataku zmniejsza się o jeden poziom.

Intensyfikatory obrażeń, jak wszystkie wzmocnienia Mgławicy, unoszą się w powietrzu i mają zasięg podnoszenia około pięciu bloków. Nie pojawiają się po podniesieniu w ekwipunku gracza.

Uwagi[edytuj | edytuj kod]

  • Przy trzech kumulacjach liczba zadawanych obrażeń przez gracza zostanie zwiększona o 45%.
  • W trybie dla wielu graczy każdy gracz może podnieść Intensyfikator obrażeń i skorzystać ze wzmocnienia Mgławicy ataku, nawet jeśli nie ma na sobie Zbroi mgławicy. Dodatkowo podniesienie Intensyfikatora obrażeń zapewni wszystkim pobliskim graczom (w promieniu około 20-30 bloków) jedną instancję Mgławicy ataku. Jeśli gracz otrzymujący dopalacz obrażeń jest w drużynie, tylko pobliscy gracze z tej drużyny otrzymają premię.

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Wersja na konsole Jeśli intensyfikator obrażeń zostanie umieszczony w ekwipunku gracza za pomocą edytora ekwipunku, pojawi się on jako jedna z jego klatek animacji zamiast całej animacji.

  • Switch 1.0.732.3: Naprawiono błąd, który powodował, że wzmocnienie dopalacza obrażeń wydawało się nieskończone wraz z ujemnym czasem.