Kostur pająka

Z Terraria Wiki
Kostur pająka
  • Kostur pająka widziany w ekwipunku
Stack digit 1.png
Statystyki
Typ
Obrażenia26Przywoływanie
Odrzut3 (Bardzo słaby)
Mana10
Czas użycia35 Niska szybkość
Prędkość10
TooltipPrzyzywa pająki walczące po twojej stronie
RzadkośćRarity Level: 4
Sprzedaż10000*1
Grants Buff
BuffPająkPająk
Buff tooltipPająki będą walczyć dla ciebie
Pocisk
  • Jadowity pająk
    Jadowity pająk
Sounds
Desktop only.png PC: Te informacje (lub ich część) odnosi się tylko do wersji PC Terrarii.

Kostur pająka to hardmodowa broń do przywoływania która przywołuje pająka podążającego za graczem i atakującego przeciwników. Ma on szansę na nałożenie efektu jadu. Dodatkowo może się wspinać i skakać. Podobnie jak inne sługusy, przywołane pająki są nietykalne i podążają za graczem przez nieograniczony czas, chyba że gracz umrze. Wtedy sługusy znikają. Najlepszy modyfikator to Bezwzględny. Modyfikator Mityczny daje najwięcej bonusów, jednak dotyczą one tylko przywołania sługusa a nie jego rzeczywistych statystyk. Ponadto sługusy nie mają możliwości zadawania obrażeń krytycznych. Jedyną praktyczną korzyścią z modyfikatora Mityczny jest odrzut.

Przepis[edytuj | edytuj kod]

Poniższy szablon został określony jako przestarzały. Proszę użyć Szablon:Recipes.

Przepis
Za pomocą
Żelazne kowadło.png Żelazne kowadło
   albo
Ołowiane kowadło.png Ołowiane kowadło
Składniki Sztuk
Kieł pająka.png Kieł pająka 16
Wynik
Kostur pająka.png Kostur pająka 1

Wskazówki[edytuj | edytuj kod]

  • Pająki nie posiadają ataku na dystans. Mają jednak możliwość poruszania się po ściankach co sprawia, że są bardzo skuteczne w miejscach gdzie owe ścianki występują.
  • Posiadanie pełnej Pajęczej zbroi pozwala przyzwać dodatkowego pająka jeśli wszystkie poprzednie sługusy to również pająki.
  • Pająki mogą się przyczepić do atakowanego celu, jednakże działa to tylko na wolnych wrogów.
  • Niezbędne dla przywoływaczy, którzy dopiero co weszli do Hardmode. Pajęcze jaskinie można znaleźć jeszcze przed pokonaniem Ściany mięcha. Po pokonaniu bossa wystarczy odwiedzić to miejsce ponownie i ubić kilka pająków dla kłów. Zabijanie owych pająków z ekwipunkiem przed hardmodowym może sprawić trochę problemu, jednakże trud jest tego warty.

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Przywołany pająk ma 3 różne warianty kolorystyczne. Odmienny wygląd pająka nie wpływa w ogóle na jego statystyki.
  • Laska pająków oraz Kostur Królowej Pająków to jedyne bronie mogące nałożyć efekt jadu przed pokonaniem mechanicznych bossów.

  • 1.3.0.1: Obrażenia zwiększono z 25 do 26, odrzut z 2 do 3.
  • 1.2.4.1: Od teraz użycie kosztuje 10 many.