Krawiec

Z Terraria Wiki
Krawiec
Clothier.png
Statistics
Typ Town
Obrażenia 10
Max. Życie 250
Obrona 15

Ubraniarz jest NPC-tem. Ubraniarz jest staruchem. Po pokonaniu Szkieletrona uwolnisz Ubraniarza od jego klątwy. Staruch wyjdzie i przybędzie do Ciebie jako Ubraniarz, jeśli spełnisz wszystkie jego wymogi. Jego ubrania nie będą już poszarpane, oczy zrobią się niebieskie a na głowie będzie miał ubraną czerwoną fedorę.

Jeśli tylko Ubraniarz przybędzie do Twojego domu, będzie miał on w zanadrzu do zaoferowania :

Inventory
Item Cost Availability
Black Dye.png Black Dye Gold Coin
Summer Hat.png Summer Hat Gold Coin During the day
Plumber's Shirt.png Plumber's Shirt 25 Gold Coin Full moon
Plumber's Pants.png Plumber's Pants 25 Gold Coin Full moon
Familiar Shirt.png Familiar Shirt Gold Coin
Familiar Pants.png Familiar Pants Gold Coin
Familiar Wig.png Familiar Wig Gold Coin
The Doctor's Shirt.png The Doctor's Shirt 20 Gold Coin Night after full moon
The Doctor's Pants.png The Doctor's Pants 20 Gold Coin Night after full moon
Mime Mask.png Mime Mask Gold Coin Blood Moon

Jeżeli Krawiec napotka potwora, wysyła w jego stronę płonącą czaszkę podobną do pocisków z Księgi Czaszek. W Hardmode zadają one efekt Shadowflame.

Notka: Jeżeli klikniesz na NPC-ta prawym klawiszem myszki będziesz mógł zrobić u niego wielokrotne zakupy.

Drops

Cytaty

  • "Gdybym był młodszy, umówiłbym się z Pielęgniarką. Kiedyś zwykłem być pożeraczem kobiecych serc." (Jeśli pielęgniarka jest obecna).
  • "Dziękuję jeszcze raz za uwolnienie z klątwy. Czułem jakby coś podskakiwało i gryzło mnie."
  • "Gdy byłem przeklęty byłem samotny. Więc stworzyłem sobie przyjaciela ze skóry. Nazwałem go Wilson."
  • "Mama zawsze mi mówiła, że byłbym dobrym Ubraniarzem."
  • "Ta Twoja Czerwona Fedora wygląda znajomo..." (Tylko przy ubieraniu fedory).
  • "Życie jest jak pudełko z ubraniami, nigdy nie wiesz co założysz."
  • "<Imię gracza> ...mamy problem! Nadciąga Krwawy księżyc! (Jedynie jeśli występuje Krwawy księżyc)

Ciekawostki

  • Każdy dialog kupca nawiązuje do filmów w których grał Tom Hanks. Te filmy kolejno to: "Cast Away. Poza światem", "Forrest Gump", "Ladykillers, czyli zabójczy kwintet", "Apollo 13". Fakt, że Tom Hanks dubbingował Świętego Mikołaja w filmie "Polarny Ekspres" jest nawiązaniem do ubioru i wyglądu Ubraniarza.
  • Rozmawiając z Ubraniarzem podczas zakładania Czerwonej Fedory powoduje, że Ubraniarz mówi "Ta Twoja Czerwona Fedora wygląda znajomo...". Nawiązuje to do jego bibliografii i faktu, że go zabiłeś.