Kule

Z Terraria Wiki

Kule to forma amunicji wystrzeliwanej przez pistolety. Wiele typów kul może zadawać osłabienia przeciwnikom.

Typy[edytuj | edytuj kod]

Obecnie jest 0 różnych bullets dostępnych w Terrarii, wszystkie dostępne są tylko w Hardmode.

Brak wyników
Nazwa Ilość obrażeń Prędkość Najwyższy mnożnik
prędkości
Odrzut HM Rzadkość Wartość sprzedaży

Uwagi[edytuj | edytuj kod]

  • Wersja na konsoleWersja na konsole starszej generacjiWersja na 3DS Przeklęte kule można zdobyć tylko w światach z Zepsuciem, ponieważ wymagają Przeklęte płomienie, natomiast Kule ichoru można zdobyć tylko w światach z Szkarłatem, gdyż wymagają Ichor. Desktop and Mobile Versions Ponieważ Cmentarz umożliwił stworzenie obu biomów zła w jednym świecie, tak już nie jest.
  • Bezkresna sakiewka muszkietowa działa jak pojedyncza kula muszkietowa. Jednak jej zawartość nigdy się nie zużywa po wystrzeleniu, dzięki czemu można jej używać bez końca.
  • Prędkie kule aktualizują swoje położenie osiem razy na sekundę zamiast jednej, więc mają znacznie skuteczniejszą prędkość.

Wskazówki[edytuj | edytuj kod]

  • Jeśli gracz dąży do celności, najlepszym pomysłem jest użycie Zielenicowych kul, gdyż samodzielnie namierzają przeciwników.
  • Eksplodujące kule mają najwyższy stopień odrzutu ze wszystkich kul w grze, równoważąc niski odrzut niektórych szybkostrzelnych broni dystansowych. Są wyjątkowe, ponieważ są jedynym typem pocisku, który zadaje obrażenia obszarowe.

  • PC 1.2.3: Obrażenia od Zielenicowych kul zostały zmniejszone. Naprawiono błąd, który powodował, że pistolety nie strzelały pociskami z prawidłową prędkością.