Magiczne lustra

Z Terraria Wiki
(Przekierowano z Magic Mirror)
Lodowe lustro
  • Lodowe lustro widziany w ekwipunku
Stack digit 1.png
Statystyki
Typ
Czas użycia90 (Ślimak)
Szybkość
narzędzia
90
EtykietaGaze in the mirror to return home
Sprzedaż10000*1
Badaniewymaga 1 szt.
Magiczne lusterko
  • Magiczne lusterko widziany w ekwipunkustary obrazek przedmiotu Magiczne lusterko
Stack digit 1.png
Statystyki
Typ
Czas użycia90 (Ślimak)
Szybkość
narzędzia
90
Sprzedaż10000*1
Badaniewymaga 1 szt.
Animacja Magicznego lusterka.

Magiczne lusterko to unikatowy przedmiot, który przenosi gracza do punktu odrodzenia. W momencie użycia, odtwarzana jest krótka animacja, zanim przeniesie użytkownika do ustalonego punktu odrodzenia; jeśli gracz wcześniej użył łóżka aby ustawić przy nim nowy punkt odrodzenia, pojawi się przed nim, ale jeśli nie został ustawiony, użytkownik zamiast przenieść się do danego punktu, powróci do domyślnego punktu odradzania czyli na środek mapy. Teleportacja odbywa się bez żadnych kosztów many i może być powtarzana nieskończoną ilość razy bez zużywania lustra.

Lodowe lustro PC, Konsole, oraz Urządenia mobilne to wariant zamienny dla Magicznego lusterka. Poza wyglądem, działa identyczny jak zwykłe magiczne lusterko pod każdym względem, dodatkowo jest to główny składnik do stworzenia telefonu komórkowego.

Magiczne lusterka można znaleźć w kufrach generowanych w podziemiach i jaskiniach. Lodowe lustra można znaleźć w zamarzniętych kufrach generowanych w podziemnej tundrze. Magiczne lusterko to także jeden z elementów wyposażenia, jakie otrzymują nowe postacie w trybie podróży.

Rzemiosło[edytuj | edytuj kod]

Używane w[edytuj | edytuj kod]

Uwagi[edytuj | edytuj kod]

  • Chociaż ma prawie identyczną funkcję jak Mikstura powrotu, Magiczne lusterko ma zauważalne opóźnienie działanie.
  • Wysokość upadku zostanie zresetowana po użyciu Magicznego lusterka, co pozwoli na użycie go jako środka do uniknięcia śmiertelnego upadku.
  • W Wersja na konsole starszej generacji Wersja na konsole starszej generacji, otwarcie jakiegokolwiek schowka, takiego jak kufer albo świnka skarbonka, podczas odtwarzania animacji Magicznego lusterka, spowoduje zawieszenie się gry po zakończeniu animacji i przybyciu gracza w miejsce odrodzenia.

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Ze względu na swoje właściwości odblaskowe lustra odgrywają potężną rolę w literaturze kulturowej i często są przedstawiane jako przedmioty magiczne. W grach wideo często używa się ich jako magicznego środka transportu między odległymi miejscami, do sekretnych przestrzeni, a nawet do innych wymiarów.
  • Lustro ma jeden z najdłuższych czasów używania w grze i jest jednym z nielicznych, dla których jest ono wymienione jako "Ślimak".
  • We wcześniejszych wersjach gry Wersja na konsole starszej generacji Konsole starszej generacji można było użyć Magicznego lusterka, aby uzyskać trwałą nietykalność, używając go, zanim skończyła się dotychczasowa nietykalność. Od tamtego czasu zostało to naprawione.

History[edytuj | edytuj kod]

  • PC 1.4.0.1: Magiczne lustro jest teraz elementem początkowym dla postaci w trybie podróży.
  • PC 1.3.1: Magic Mirror sprite updated. Old sprite was Magic Mirror (old).png. Zaktualizowano obrazek Magicznego Lusterka. Stary obrazek obecnie Magic Mirror (old).png.}}
  • PC 1.3.0.1:
    • Dodano Lodowe lustro.
    • Teraz używany do tworzenia Telefonu komórkowego.
  • PC 1.2: Nie zużywa już pkt. many.
  • Konsola 1.0.933.1: Wprowadzono zmiany w porównaniu z aktualizacją 1.0.750.0 na PS4. (Xbox One)
  • Konsola 1.0.750.0: (PS4)
    • Zaktualizowano obrazek Magicznego lustra, aby pasowała do wersji PC 1.3.1.
    • Dodano Lodowe lustro.