Magic Mirror

Z Terraria Wiki
Magic Mirror
Magic Mirror.png
Statystyki
Typ Inne
Max stos 1
Rzadkość

Rarity Level: 1

Czas użycia 89
Tooltip Gaze in the mirror to return home.
Sprzedaż Gold Coin

Magiczne Lustro jest przedmiotem znajdowanym w Skrzyniach w Podziemiach, Jaskiniach i Podziemnej dżungli. Pozwala graczowi na teleportację do miejsca odrodzenia z jednosekundowym opóźnieniem. Użycie lustra nic nie kosztuje. Jeżeli gracz nie zmieniał miejsca odrodzenia przy pomocy Łóżka, Magiczne lustro teleportuje postać do pierwotnego miejsca spawnu.

Lustro zostało stworzone by zapobiegać zabijaniu się w celu powrotu do miejsca odrodzenia; pozwala graczowi na powrót do domu bez ryzyka o stratę cennych łupów. Użyteczne jest również w sytuacji otoczenia dużą grupką przeciwników, głęboko pod wodą, w momencie kiedy kończy się nam powietrze, lub jako forma ucieczki z Przepaści.

Notatki[edytuj | edytuj kod]

  • Teleportacja w momencie, kiedy gracz ma na sobie debuff Przerażenia ze Ściany flaków spowoduje śmierć na miejscu odrodzenia.
  • Należy uważać kiedy ma się ten przedmiot na pasku szybkiego dostępu, ponieważ dużo łatwiej wtedy o niechciany powrót do domu.
  • Użycie Magicznego Lustra nic nie kosztuje w przypadku wersji PC-towej, jednak na konsolach koszt wciąż wynosi 20 many.

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Magiczne Lustro może być nawiązaniem do gry Legend of Zelda: A Link to the Past, w której Link używa magicznego lustra żeby wrócić do jasnego świata ze świata ciemnego.
  • Magiczne Lustro może też być nawiązaniem do Luigi's Mansion.

Bugi[edytuj | edytuj kod]

Bug.png Bug: Jeżeli teleportujesz się w momencie przekuwania przedmiotu u Goblina lub daniu przedmiotu Guide'owi, przedmiot ten przeniesie się razem z tobą.
Bug.png Bug: Jeśli w jakiś sposób będziesz w stanie zmieniać przedmioty w ekwipunku podczas teleportacji, dany przedmiot zacznie kręcić się wokół ciebie i po chwili zniknie, stos zostanie zmniejszony o jeden, natomiast pojedyncze przedmioty najprawdopodobniej znikną całkowicie.

  • 1.2: Koszt many zniesiony.
  • 1.0.5: Teraz użycie kosztuje 20 pkt many.