Mahoń

Z Terraria Wiki
Mahoń
  • Mahoń widziany w ekwipunku
  • Mahoń położony
Auto-użycie
Stack digit 9.pngStack digit 9.pngStack digit 9.png
Statystyki
Typ
Możliwe do
umieszczenia
Yes (szerokość 1 × wysokość 1)
Czas użycia15 (Bardzo wysoka szybkość)
Badaniewymaga 100 szt.
Jedyne drewno, które mógłbym ubarwić, to mahoń. Barwienie innych rodzajów drewna to po prostu marnotrawstwo.

Handlarz barwnikami

Mahoń jest gatunkiem Drewna wyjątkowym dla Dżungli i Podziemnej dżungli. Można z niego tworzyć te same przedmioty co z każdego innego drewna, lecz będzie miał specyficzny dżunglowy motyw. Drzewa mahoniowe nie mają swojej specjalnej sadzonki ponieważ rozrasta się samoistnie na terenie biomu, lecz można przyśpieszyć ten proces używając żołędzia.

Mahoniowe narzędzia są lepsze niż te ze zwykłego drewna. To samo tyczy się narzędzi wykonanych z Drewna mroku, Drewna ebonowego oraz z Drewna perłowego.

Przepis[edytuj | edytuj kod]

Używane w[edytuj | edytuj kod]

  • Te przepisy używają "dowolne drewno" (każda kombinacja różnego gatunku drewna).

  • Trivia[edytuj | edytuj kod]

    • Mahoń to prawdziwy gatunek drewna który pozyskuje się z drzew rosnących w lasach deszczowych.
    • Kiedy oba gatunki, normalne drewno oraz mahoń, mają swój "naturalny" wariant, tylko normalne drewno ma naturalne meble. (Org. : While both regular wood and rich mahogany possess a "living" variant, only regular wood has living furniture variants.)

    • 1.2.4: Używane do tworzenia Mahoniowego Zegara i Kanapy Mahoniowej.
    • 1.2.3: Wprowadzono elementy ozdobne wytwarzane z Mahonia.
    • 1.2: Wprowadzono.