Głowa meteoru

Z Terraria Wiki
(Przekierowano z Meteor Head)
Stub.png Ten artykuł to dopiero zalążek. Jeśli chcesz, możesz pomóc Terraria Wiki rozszerzając go.
Głowa meteoru
Meteor Head.png
Statystyki
Typ
Flying Enemy
Środowisko
Typ AIFlying
Siła ataku40
Maksymalne Życie26
Punkty obrony6
Dźwięki

Głowa meteoru (Meteor Head) to latający przeciwnik pojawiający się w miejscu upadku Meteorytu. Najczęściej pojawiają się w grupach po 3-5szt. dodatkowo blokują one możliwość pojawiania się innych przeciwników na obrębie strefy upadku meteorytu.

Głowy Meteorytu posiadają typowe Latające AI, potrafią przenikać przez bloki zupełnie jak Oko Cthulhu.

Sugerowana strategia walki to atak kilofem podczas wydobywania meteorytu stojąc twarzą w kierunku przeciwnika, zaleca się unikać natarcia z dołu. Przydatną pomocą podczas walki może być Kobaltowa tarcza chroniąca przed odpychaniem oraz Obsydianowa czaszka chroniąca przed obrażeniami dawanymi przez rudę meteorytu.

Głowy meteoru przestaną się pojawiać w momencie gdy na mapie pozostanie mniej niż 49 bryłek meteorytu jest to zazwyczaj około 10-20% jego całkowitej wielkości.

Bug.png Bug: Jesli zabijesz Głowę Meteorytu podczas przelatywania przez bloki to monety utkną na bloku i będziesz musiał do nich się dokopać.

Wypadające przedmioty[edytuj | edytuj kod]