Mikstura łucznictwa

Z Terraria Wiki
Mikstura łucznictwa
  • Mikstura łucznictwa widziany w ekwipunku
Stack digit 3.pngStack digit 0.png
Statystyki
Typ
Czas użycia17 (Bardzo wysoka szybkość)
Etykieta20% increased arrow speed and damage
Sprzedaż200*2
Badaniewymaga 20 szt.
Przyznaje wzmocnienie
WzmocnienieŁucznictwoŁucznictwo
Etykieta
wzmocnienia
20% zwiększone obrażenia i szybkość strzał
Czas działania8 minut

Mikstura łucznictwa jest to mikstura wzmacniająca, która po spożyciu zapewnia wzmocnienie Łucznictwo. Wzmocnienie zwiększa zarówno obrażenia, jak i prędkość strzał oraz strzelania z broni o 20%. Czas trwania wynosi 4 minuty/8 minut(PC), ale może zostać anulowane w dowolnym momencie klikając ikonę prawym przyciskiem myszy (Wersja na PC), wybierając ikonę i anulując ją w menu ekwipunku (Wersja na konsoleWersja na konsole starszej generacji), po przez dwukrotne dotknięcie ikony wzmocnienia (Wersja na urządzenia mobilne), lub poprzez anulowanie wzmocnienia z ekranu wzmocnień (Wersja na 3DS).

Schemat[edytuj | edytuj kod]

Uwagi[edytuj | edytuj kod]

  • Mikstura działa przez 8 minut w Wersja na PC Wersja na PC.
  • W przeciwieństwie do innych przedmiotów, efekt mikstury bezpośrednio dodaje 20% ogólnych obrażeń zadawanych przez łuki i kusze powtarzalne; innymi słowy, mnoży się z innymi wzmocnieniami obrażeń (w tym zwiększeniem obrażeń pochodzącym z Grzybielenicowego nakrycia głowy i Magicznego kołczanu).
  • Pomimo, że etykieta opisuje zwiększenie tylko obrażeń zadawanych przez strzały, zwiększa łączne obrażenia od łuku lub kuszy powtarzalnej, a także od samej amunicji.[1]
  • Działa również na Wyrzutnią kołków.

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Ten przedmiot jest prawdopodobnie odniesieniem do Mikstura celnego strzału pochodzącej z The Elder Scrolls: Skyrim, ponieważ mają podobny kształt i ten sam kolor.
    • Dodatkowo Mikstura celnego strzału zapewnia 20% premię do obrażeń ze wszystkich łuków, podobnie jak w przypadku Mikstury łucznictwa.

You can now see the archery buff's damage bonus in the item tooltips when it's up.

  • PC 1.2.3: Od teraz można zobaczyć premię do obrażeń ze wzmocnienia Łucznictwo w etykiecie przedmiotu, gdy jest ona podświetlana kursorem.
  • PC 1.0.6: Od teraz mikstura zwiększa prędkość wystrzeliwanych strzał oraz zwiększa obrażenia strzał o 20% zamiast 15%.

Przypisy[edytuj | edytuj kod]

  1. Informacje pobrane z kodu źródłowego Wersja na PC PC 1.4.0.5, metoda PickAmmo() wewnątrz klasy Terraria.Player.cs Mogą występować nieścisłości, ponieważ bieżąca Wersja na PC Wersja na PC jest 1.4.1.1.