Mikstura Świecącej Aury

Z Terraria Wiki
Stub.png Ten artykuł jest zalążkiem!
Mikstura Świecącej Aury
  • Mikstura Świecącej Aury widziany w ekwipunku
Stack digit 3.pngStack digit 0.png
Statystyki
Typ
Mikstura
BonusEmituje aurę światła przez 5 minut.
UżywaneTango Tick1.png
Czas użycia16 Very Fast
RzadkośćRarity Level: 1
SprzedażSilver Coins
Sounds
Gracz używający Mikstura Świecącej Aury.

Mikstura Świecącej Aury jest to mikstura bonusowa(byff potion) dająca bonusy(czyli buffy) dla gracza w tym przypadku aurę światła. Buff dodaje graczowi aurę światła trwającą 5 minut, która jest bardzo przydatna do zwiedzania jaskiń i oceanu. Buff trwa przez 5 minut, ale można go anulować klikając PPM na ikonkę z buff'em.

Mikstura traci swą przydatność, jeśli używamy wraz z nią Orb Światła lub Hełm Górnika, bo materiały potrzebne do eliksiru mogą być użyte do eliksirów bardziej użytecznych. Jednak, w przeciwieństwie do Orb'u Światła, źródło światła pochodzi od gracza, które nie będzie w tyle, i w przeciwieństwie do Kasku Górniczego, można nosić kask z większą obroną. Światło emitowane przez gracza jest znacznie jaśniejsze i posiada większy zakres niż dwa pozostałe, co czyni eliksir nieco bardziej przydatny.

Należy zauważyć, że w wersji 1,1 z uwagi na nowy silnik oświetlenia mikstura stała się bardziej użyteczna. Orb Światła na mocy nowego silnika daje mniej światła, a Hełm Górnika niekiedy sprawia że trzeba nam będzie zrezygnować z bonusów setowych zbroi.

Crafting[edytuj | edytuj kod]

Receptura[edytuj | edytuj kod]

Przepis
Za pomocą
Stacja Alchemiczna.png Stacja Alchemiczna
Składniki Sztuk
Butelka Wody.png Butelka Wody 1
Żółty Kwiat.png Żółty Kwiat 1
Świecący Grzyb.png Świecący Grzyb 1
Wynik
Mikstura Świecącej Aury.png Mikstura Świecącej Aury 1