Mikstura żelaznej skóry

Z Terraria Wiki
Mikstura żelaznej skóry
  • Mikstura żelaznej skóry widziany w ekwipunku
Stack digit 3.pngStack digit 0.png
Statystyki
Typ
Czas użycia17 (Bardzo wysoka szybkość)
EtykietaZwiększa obronę o 8
Sprzedaż200*2
Badaniewymaga 20 szt.
Przyznaje wzmocnienie
WzmocnienieŻelazna skóraŻelazna skóra
Etykieta
wzmocnienia
Zwiększ obronę o 8
Czas działania8 minut

Mikstura żelaznej skóry jest to mikstura wzmacniająca, która po spożyciu daje wzmocnienie o nazwie Żelazna skóra. Wzmocnienie zwiększa obronę gracza o 8 punktów, zmniejszając w ten sposób otrzymywane obrażenia o 4 / 6 / 8 punktów (Wersja na PC). Czas trwania wynosi 8 minut, ale może zostać anulowane w dowolnym momencie klikając ikonę prawym przyciskiem myszy (Wersja na PC), wybierając ikonę i anulując ją w menu ekwipunku (Wersja na konsoleWersja na konsole starszej generacji), po przez dwukrotne dotknięcie ikony wzmocnienia (Wersja na urządzenia mobilne), lub poprzez anulowanie wzmocnienia z ekranu wzmocnień (Wersja na 3DS).

Wersja na PCWersja na konsoleWersja na urządzenia mobilneWersja na 3DS Może wypaść z niewielką szansą jako dodatkowy łup z Szlamów.

Schemat[edytuj | edytuj kod]

Wskazówki[edytuj | edytuj kod]

  • Mikstura żelaznej skóry jest skuteczniejsza niż Mikstura wytrzymałości przeciwko atakom słabszym niż 40 obrażeń (60 w trybie eksperta i 80 w trybie mistrza); jednak najbardziej efektywnym rozwiązaniem jest używanie tych dwóch mikstur jednocześnie.
  • Mikstura żelaznej skóry jest bardzo przydatna podczas gry, ponieważ nie wymaga ciężkich do odnalezienia składników oraz łatwo się ją wytwarza w dużych ilościach.

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Pomimo tego, że do jej wykonania potrzebna jest Ruda ołowiu, w jej nazwie pozostaje słowo Żelazo.
    • Ołów w rzeczywistości jest bardzo toksycznym metalem jeśli dostanie się do organizmu.

  • PC 1.4.0.1: Zwiększono czas trwania efektu mikstury z 5 do 8 minut.
  • PC 1.2: Od teraz można ją wytwarzać z rudy ołowiu zamiast rudy żelaza.
  • PC 1.1: Naprawiono błąd, który powodował, że mikstura dawała 10 pkt. obrony. Teraz daje 8 punktów obrony, zgodnie z informacją.