Mikstura wodnego kroku

Z Terraria Wiki
Mikstura wodnego kroku
  • Mikstura wodnego kroku widziany w ekwipunku
Stack digit 3.pngStack digit 0.png
Statystyki
Typ
Czas użycia17 (Bardzo wysoka szybkość)
EtykietaAllows the ability to walk on water
Sprzedaż200*2
Badaniewymaga 20 szt.
Przyznaje wzmocnienie
WzmocnienieWodny krokWodny krok
Etykieta
wzmocnienia
Wciśnij W DÓŁ, żeby wejść do wody
Czas działania10 minut

Mikstura wodnego kroku jest to mikstura wzmacniająca, która po spożyciu daje wzmocnienie o nazwie Wodny krok. Premia pozwala graczom chodzić po wodzie, miodzie oraz lawie. Gracz może zanurzyć się w płynie, naciskając ▼ W dół. Czas trwania wynosi 5 minut (Wersja na konsoleWersja na konsole starszej generacjiWersja na urządzenia mobilneWersja na 3DS) / 10 (Wersja na PC), ale może zostać anulowane w dowolnym momencie klikając ikonę prawym przyciskiem myszy (Wersja na PC), wybierając ikonę i anulując ją w menu ekwipunku (Wersja na konsoleWersja na konsole starszej generacji), po przez dwukrotne dotknięcie ikony wzmocnienia (Wersja na urządzenia mobilne), lub poprzez anulowanie wzmocnienia z ekranu wzmocnień (Wersja na 3DS).

Schemat[edytuj | edytuj kod]

Wskazówki[edytuj | edytuj kod]

  • Pomimo opisu gracze mogą również chodzić po lawie bez otrzymywania obrażeń i bez potrzeby picia Mikstury obsydianowej skóry. To czyni ją realną alternatywą dla eliksirów obsydianowej skóry podczas przemierzania Piekła, ponieważ wymagane składniki są na ogół bezpieczniejsze do zdobycia (choć ich gromadzenie jest bardziej czasochłonne). Gracze nadal powinni zachowywać ostrożność podczas spadania z wysokości do lawy, ponieważ mogą się częściowo zanurzyć w lawie co spowoduje otrzymywanie obrażeń od ognia.
  • Chociaż Ogniołazy częściowo łączą funkcjonalność tej mikstury i Mikstury obsydianowej skóry, wymagają dodatkowego miejsca na akcesoria.
  • Ikona premii, przedstawia przewodnika.