Mikstura sowy

Z Terraria Wiki
(Przekierowano z Mikstura Sowich Oczu)
Mikstura sowy
  • Mikstura sowy widziany w ekwipunku
Stack digit 3.pngStack digit 0.png
Statystyki
Typ
Czas użycia17 (Bardzo wysoka szybkość)
EtykietaIncreases night vision
Sprzedaż200*2
Badaniewymaga 20 szt.
Przyznaje wzmocnienie
WzmocnienieSowaSowa
Etykieta
wzmocnienia
Lepsze widzenie w nocy
Czas działania10 minut

Mikstura sowy jest to mikstura wzmacniająca, która po spożyciu daje wzmocnienie o nazwie Sowa. Wzmocnienie poprawia widoczność gracza w nocy i gwałtownie zwiększa promień dowolnego dostępnego źródła światła. Ta mikstura nie ma wpływu na całkowitą ciemność.

Czas trwania wynosi 10 minut, ale może zostać anulowane w dowolnym momencie klikając ikonę prawym przyciskiem myszy (Wersja na PC), wybierając ikonę i anulując ją w menu ekwipunku (Wersja na konsoleWersja na konsole starszej generacji), po przez dwukrotne dotknięcie ikony wzmocnienia (Wersja na urządzenia mobilne), lub poprzez anulowanie wzmocnienia z ekranu wzmocnień (Wersja na 3DS).

Składniki potrzebne do stworzenia tej mikstury, Dziennica oraz Migotek, są niezwykle powszechne i można je łatwo uprawiać w Glinianych doniczkach lub Skrzynkach plantacyjnych lub po prostu hodować naturalnie na trawie w bazie gracza.

W połączeniu z Miksturą blasku można zobaczyć mniej więcej połowę ekranu przy użyciu wyłącznie podstawowych, niskopoziomowych składników, które znacznie przyćmiewają Kulę cienia lub inne poruszające się za graczem źródło światła.

Schemat[edytuj | edytuj kod]

Uwagi[edytuj | edytuj kod]

  • Widzenie w nocy zapewniane przez tę miksturę jest takie samo, jak te zapewniane przez Hełm nocnej wizji, lecz nie można łączyć jego efektu z efektem mikstury.

  • PC 1.0.6:
    • Naprawiono błąd, w którym mikstura nie miała absolutnie żadnego efektu po spożyciu.
    • Skrócono czas trwania wzmocnienia z 10 do 4 minut.
  • PC 1.0.5: Wprowadzono, ale bez działania efektu.