Mikstura blasku

Z Terraria Wiki
Mikstura blasku
  • Mikstura blasku widziany w ekwipunku
Stack digit 3.pngStack digit 0.png
Statystyki
Typ
Czas użycia17 (Bardzo wysoka szybkość)
EtykietaEmits an aura of light
Sprzedaż200*2
Badaniewymaga 20 szt.
Przyznaje wzmocnienie
WzmocnienieBlaskBlask
Etykieta
wzmocnienia
Emituje światło
Czas działania10 minut
Gracz używający Mikstury blasku.

Mikstura blasku jest to mikstura wzmacniająca, która po spożyciu daje wzmocnienie o nazwie Blask. Wzmocnienie to sprawia, że gracz emituje jasne światło, co jest przydatne podczas eksploracji jaskiń lub podwodnych eksploracji. Czas trwania wynosi 10 minut (Wersja na PC) / 5 minut (Wersja na konsoleWersja na konsole starszej generacjiWersja na urządzenia mobilneWersja na 3DS), ale może zostać anulowane w dowolnym momencie klikając ikonę prawym przyciskiem myszy (Wersja na PC), wybierając ikonę i anulując ją w menu ekwipunku (Wersja na konsoleWersja na konsole starszej generacji), po przez dwukrotne dotknięcie ikony wzmocnienia (Wersja na urządzenia mobilne), lub poprzez anulowanie wzmocnienia z ekranu wzmocnień (Wersja na 3DS).

Schemat[edytuj | edytuj kod]

Wskazówki[edytuj | edytuj kod]

  • Efekt mikstury traci trochę swojej przydatności, gdy gracz nosi ze sobą Kulę cienia, Szkarłatne serce lub Górniczy hełm, natomiast materiały potrzebne do wykonania Mikstura blasku można wykorzystać do stworzenia innych, bardziej przydatnych mikstur. Jednak w przeciwieństwie do Kuli cienia czy Szkarłatnego serca, źródło światła pochodzi od gracza, które nie pozostaje w tyle, z kolei noszenie Hełmu górniczego można zastąpić noszeniem hełmu z większą obroną. Emitowane źródło światła jest również znacznie jaśniejsze, a zasięg jest większy niż od pozostałych trzech przedmiotów, przez co jest nieco bardziej użyteczne.

  • PC 1.4.0.1: Czas trwania został ponownie wydłużony z 5 do 10 minut.
  • PC 1.0.6: Skrócono czas trwania wzmocnienia z 10 do 5 minut.