Mikstura blasku

Z Terraria Wiki
Mikstura blasku
  • Mikstura blasku widziany w ekwipunkustary obrazek przedmiotu Mikstura blasku
Stack digit 3.pngStack digit 0.png
Statystyki
Typ
UżywaneYes
Czas użycia17 (Bardzo wysoka szybkość)
TooltipEmits an aura of light
Sprzedaj2
Research20 required
Grants Buff
BuffBlaskBlask
Buff tooltipEmitting light
Duration10 minut
Gracz używający Mikstury blasku.

Mikstura blasku jest to mikstura wzmacniająca, która po spożyciu daje wzmocnienie o nazwie Blask. Wzmocnienie to sprawia, że gracz emituje jasne światło, co jest przydatne podczas eksploracji jaskiń lub podwodnych eksploracji. Czas trwania wynosi 10 minut (Desktop and Mobile Versions) / 5 minut (Wersja na konsoleWersja na konsole starszej generacjiWersja na 3DS), ale może zostać anulowane w dowolnym momencie klikając ikonę prawym przyciskiem myszy (Desktop version), wybierając ikonę i anulując ją w menu ekwipunku (Console versionOld-gen console version), po przez dwukrotne dotknięcie ikony wzmocnienia (Mobile version), lub poprzez anulowanie wzmocnienia z ekranu wzmocnień (3DS version).

Schemat[edytuj | edytuj kod]

Wskazówki[edytuj | edytuj kod]

  • Efekt mikstury traci trochę swojej przydatności, gdy gracz nosi ze sobą Kulę cienia, Szkarłatne serce lub Górniczy hełm, natomiast materiały potrzebne do wykonania Mikstura blasku można wykorzystać do stworzenia innych, bardziej przydatnych mikstur. Jednak w przeciwieństwie do Kuli cienia czy Szkarłatnego serca, źródło światła pochodzi od gracza, które nie pozostaje w tyle, z kolei noszenie Hełmu górniczego można zastąpić noszeniem hełmu z większą obroną. Emitowane źródło światła jest również znacznie jaśniejsze, a zasięg jest większy niż od pozostałych trzech przedmiotów, przez co jest nieco bardziej użyteczne.

  • PC 1.4.0.1: Czas trwania został ponownie wydłużony z 5 do 10 minut.
  • PC 1.0.6: Skrócono czas trwania wzmocnienia z 10 do 5 minut.