Mikstura gniewu

Z Terraria Wiki
Mikstura gniewu
  • Mikstura gniewu widziany w ekwipunku
Stack digit 3.pngStack digit 0.png
Statystyki
Typ
Czas użycia17 (Bardzo wysoka szybkość)
EtykietaIncreases damage by 10%
Sprzedaż200*2
Badaniewymaga 20 szt.
Przyznaje wzmocnienie
WzmocnienieGniewGniew
Etykieta
wzmocnienia
10% zwiększone obrażenia
Czas działania4 minuty

Mikstura gniewu jest to mikstura wzmacniająca, która po spożyciu daje wzmocnienie Gniew. Wzmocnienie to zwiększa obrażenia zadawane bronią o 10%. Czas trwania wynosi 4 minuty, ale może zostać anulowane w dowolnym momencie klikając ikonę prawym przyciskiem myszy (Wersja na PC), wybierając ikonę i anulując ją w menu ekwipunku (Wersja na konsoleWersja na konsole starszej generacji), po przez dwukrotne dotknięcie ikony wzmocnienia (Wersja na urządzenia mobilne), lub poprzez anulowanie wzmocnienia z ekranu wzmocnień (Wersja na 3DS). Wydaje się być również swego rodzaju Zepsutym wariantem Mikstury wściekłości.

Wersja na konsoleWersja na konsole starszej generacjiWersja na urządzenia mobilneWersja na 3DS Mikstura ta może być tworzona tylko w światach z Zepsuciem, ponieważ wymaga do stworzenia ryby Ebonkoi, chociaż możliwe jest stworzenie sztucznego Zepsutego biomu w świecie z Szkarłatem, poprzez import Zepsutych Bloków kamienia, stosując Fioletowy roztwór lub Nasiona zepsucia.

Wersja na PC Od wersji 1.4.0.1 możliwe jest naturalne zdobycie Mikstury gniewu w świecie z Szkarłatem, kupując Nasiona zepsucia od Driady przebywającej na biomie Cmentarza w świecie z aktywnym Hardmode. Dzięki temu sposobowi, gracz może w prosty sposób stworzyć sztuczną Zepsutą sadzawkę pod łowienie ryb w niej.

Schemat[edytuj | edytuj kod]