Mikstura kolców

Z Terraria Wiki
Mikstura kolców
  • Mikstura kolców widziany w ekwipunku
Stack digit 3.pngStack digit 0.png
Statystyki
Typ
Czas użycia17 (Bardzo wysoka szybkość)
EtykietaAtakujący również otrzymują obrażenia
Sprzedaż200*2
Badaniewymaga 20 szt.
Przyznaje wzmocnienie
WzmocnienieKolceKolce
Etykieta
wzmocnienia
Atakujący również otrzymują obrażenia
Czas działania8 minut

Mikstura kolców jest to mikstura wzmacniająca, która po spożyciu daje wzmocnienie o nazwie Kolce. Wzmocnienie to powoduje odrzucenie przeciwnika, który zaatakuje gracza, zadając mu jedną trzecią obrażeń. Czas trwania wynosi 8 minut, ale może zostać anulowane w dowolnym momencie klikając ikonę prawym przyciskiem myszy (Wersja na PC), wybierając ikonę i anulując ją w menu ekwipunku (Wersja na konsoleWersja na konsole starszej generacji), po przez dwukrotne dotknięcie ikony wzmocnienia (Wersja na urządzenia mobilne), lub poprzez anulowanie wzmocnienia z ekranu wzmocnień (Wersja na 3DS).

Schemat[edytuj | edytuj kod]

Uwagi[edytuj | edytuj kod]

  • Wersja na konsoleWersja na konsole starszej generacjiWersja na urządzenia mobilne Ta mikstura nie może zostać stworzona w światach z Szkarłatem, ponieważ jednym z wymaganych składników do jej wyrobu jest Kieł robaka, który wypada tylko z Pożeracza znajdującego się wyłącznie w Zepsuciu. Jest to prawdopodobnie niezamierzony błąd w grze, który pojawił się wraz ze zmianą w wersji 1.2.3. Wydaje się jednak, że funkcja łowienia ryb wprowadzona w wersji 1.2.4 zrównoważyła tą sytuację, dodając do światów z Szkarłatem, Miksturę sercowego zasięgu oraz Miksturę wściekłości, jednocześnie dodając do światów z Zepsuciem Miksturę gniewu. Jednak zarówno Miksturę sercowego zasięgu, jak i Miksturę kolców można znaleźć w kufrach, niezależnie od typu świata.
    • Nie dotyczy to wersji Wersja na PC PC 1.4.0.1 i nowszych, tak jak i również, Driady znajdującej się na Cmentarzu w Hardmode, która sprzedaje nasiona przeciwnych złych biomów, (tj. Nasiona zepsucia w świecie z Szkarłatem oraz Szkarłatne nasiona w świecie z Zepsuciem). Oznacza to, że gracz może stworzyć sztuczny Zepsuty biom w świecie z Szkarłatem, a tym samym pozwolić Pożeraczom na odradzanie się i umożliwić zbieranie potrzebnego składnika.
  • Wzmocnienie kumuluje się ze wzmocnieniem Błogosławieństwo driady, ale nie łączy się z efektem kolców z premii za zestaw Żółwiej zbroi, która go zastępuje.
  • Odbite obrażenia są ograniczone do 1000 pkt.

Wskazówki[edytuj | edytuj kod]

  • Podobnie jak Mikstura gniewu jest odpowiednikiem Mikstury wściekłości, tak Mikstura kolców może być postrzegana jako odpowiednik Mikstury sercowego zasięgu, ponieważ obie mikstury dają podobne wzmocnienia obronne, które odnoszą się do ich odpowiedników środowiskowych.

  • PC 1.2.3: Dodano 1 Żądło oraz 1 Kieł robaka do schematu.