Mikstura mocy magicznej

Z Terraria Wiki
Mikstura mocy magicznej
  • Mikstura mocy magicznej widziany w ekwipunku
Stack digit 3.pngStack digit 0.png
Statystyki
Typ
Czas użycia17 (Bardzo wysoka szybkość)
Etykieta20% zwiększone obrażenia magiczne
Sprzedaż200*2
Badaniewymaga 20 szt.
Przyznaje wzmocnienie
WzmocnienieMoc magicznaMoc magiczna
Etykieta
wzmocnienia
20% zwiększone obrażenia magiczne
Czas działania4 minuty

Mikstura mocy magicznej jest to mikstura wzmacniająca, która po spożyciu zapewnia osłabienie Moc magiczna. Wzmocnienie zwiększa obrażenia zadawane przez broń magiczną o 20%.

Czas trwania wynosi Wersja na PC 4 / Wersja na konsoleWersja na konsole starszej generacjiWersja na urządzenia mobilneWersja na 3DS 2 minuty, ale może zostać anulowane w dowolnym momencie klikając ikonę prawym przyciskiem myszy (Wersja na PC), wybierając ikonę i anulując ją w menu ekwipunku (Wersja na konsoleWersja na konsole starszej generacji), po przez dwukrotne dotknięcie ikony wzmocnienia (Wersja na urządzenia mobilne), lub poprzez anulowanie wzmocnienia z ekranu wzmocnień (Wersja na 3DS). Wzmocnienie kumuluje się z wszelkimi bonusami uzyskanymi z noszonych zbroi.

Miksturę mocy magicznej można stworzyć, ale można ją również znaleźć w Kufrach cienia oraz Garnkach znajdujących się w Piekle.

Schemat[edytuj | edytuj kod]

Wskazówki[edytuj | edytuj kod]

  • Mikstura ta jest bardzo przydatna w połączeniu z Widmowym kapturem, ponieważ kaptur zmniejsza obrażenia magiczne o 40% (25% po uwzględnieniu bonusów innych elementów zbroi). W ten sposób ta mikstura może zmniejszyć kary pancerza do zaledwie 5% otrzymywanych obrażeń magicznych, zwiększając tym samym zadawane obrażenia magiczne, jak również zwiększając potencjał leczniczy.

  • PC 1.4.0.1: Zwiększono czas trwania wzmocnienia z 2 do 4 minut.