Mikstura niewidzialności

Z Terraria Wiki
Mikstura niewidzialności
  • Mikstura niewidzialności widziany w ekwipunkustary obrazek przedmiotu Mikstura niewidzialności
Stack digit 3.pngStack digit 0.png
Statystyki
Typ
UżywaneYes
Czas użycia17 (Bardzo wysoka szybkość)
TooltipGrants invisibility and lowers the spawn rate of enemies Desktop and Mobile Versions
Daje niewidzialność Wersja na konsoleWersja na konsole starszej generacjiWersja na 3DS
Sprzedaj2
Research20 required
Grants Buff
BuffNiewidzialnośćNiewidzialność
Buff tooltipGrants invisibility
Duration3 minuty

Mikstura niewidzialności jest to mikstura wzmacniająca, która po spożyciu daje wzmocnienie o nazwie Niewidzialność, co sprawia, że gracz staje się niewidzialny. Czas trwania wynosi 3 minuty, ale może zostać anulowane w dowolnym momencie klikając ikonę prawym przyciskiem myszy (Desktop version), wybierając ikonę i anulując ją w menu ekwipunku (Console versionOld-gen console version), po przez dwukrotne dotknięcie ikony wzmocnienia (Mobile version), lub poprzez anulowanie wzmocnienia z ekranu wzmocnień (3DS version).

PC, Konsole, oraz Urządenia mobilne Użycie mikstury niewidzialności całkowicie ukrywa gracza, w tym jego zbroję i przedmioty kosmetyczne, a także wierzchowca gracza. Podczas ukrycia statystyki gracza dotyczące agresywności stworzeń są zmniejszone, co oznacza, że przeciwnicy będą rzadziej atakować gracza i nie będą strzelać z dystansu, dopóki gracz pozostaje w ukryciu. Atakowanie w trakcie ukrycia spowoduje, że gracz tymczasowo pojawi się ponownie, a w przypadku otrzymania obrażeń wzmocnienie zostanie całkowicie anulowane. Umieszczanie lub niszczenie bloków również spowoduje ponowne pojawienie się gracza. Głowa gracza będzie nadal widoczna na mini-mapie dla pozostałych pokojowo nastawionych graczy w trybie dla wielu graczy. Desktop and Mobile Versions Używanie mikstur zmniejsza również częstotliwość odradzania się istot o 20%.

Wersja na konsole starszej generacjiWersja na 3DS Użycie Mikstury niewidzialności spowoduje, że grafika gracza stanie się przeźroczysta, chociaż akcesoria i zbroja pozostaną widoczne. Gracz w domyślnym ubraniu, czy to poprzez zdjęcie wszystkich przedmiotów, czy użycie Ubrania znajomego, stanie się całkowicie niewidzialny. Nie wpływa to na przeciwników, natomiast w PvP przeciwnicy nie będą ujrzą niewidzialnego gracza bez widocznych założonych przedmiotów. Konkurujący gracze w PvP nadal będą widzieć nazwę postaci niewidzialnego gracza.

Niewidzialność nigdy nie ukryje skrzydeł podczas lotu, ani żadnych efektów świetlnych ani cząsteczkowych ze zbroi i innych przedmiotów. Na przykład efekty dymu z akcesoriów do biegania oraz chrząszczy z Zbroja żuka, które będą nadal wyświetlane. Słudzy, Chowańce i Świecący chowańce również pozostaną widoczni.

Schemat[edytuj | edytuj kod]

RezultatSkładnikiStanowisko rzemieślnicze
Mikstura niewidzialnościMikstura niewidzialności
Położona butelkaPołożona butelka
albo
Stół alchemicznyStół alchemicznyPC, Konsole, oraz Urządenia mobilne
total: 1 row(s)

Wskazówki[edytuj | edytuj kod]

  • Efekt tej mikstury może się przydać do łapania stworzeń, które uciekają przed graczem, zwłaszcza gdy gracz poluje na Robaki truflowe, ponieważ zwykle bardzo szybko się zakopują.
  • Efekt tej mikstury może się przydać do przeszukiwania dna oceanu w poszukiwaniu skrzyń wodnych na bardzo wczesnym etapie gry.
  • Podczas budowania dużej konstrukcji, łowienia ryb czy eksploracji jaskiń może się przydać do omijania potworów.

  • PC 1.4.0.4: Zmieniono opis z "Daje niewidzialność" na "Daje niewidzialność i obniża częstotliwość odradzania się istot".
  • PC 1.4.0.1: Od teraz mikstura posiada dodatkową zaletę zmniejszającą częstotliwości odradzania się istot o 20%.
  • PC 1.3.0.1:
    • Zaktualizowano grafikę.
    • Zmieniła się mechanika:
      • Ukrywa zbroje i przedmioty wyglądu.
      • Zapewnia użytkownikowi redukcję agresji.
      • Tymczasowo wyłącza się podczas ataku. Znika całkowicie, gdy użytkownik otrzyma obrażenia.