Mikstura przywrócenia

Z Terraria Wiki
Mikstura przywrócenia
  • Mikstura przywrócenia widziany w ekwipunkustary obrazek przedmiotu Mikstura przywrócenia
Stack digit 3.pngStack digit 0.png
Statystyki
Typ
Odnawia manę80 Wersja na konsoleWersja na urządzenia mobilne / 100 Wersja na konsole starszej generacjiWersja na 3DS
Odnawia zdrowie90 Wersja na PC / 80 Wersja na konsoleWersja na urządzenia mobilne / 100 Wersja na konsole starszej generacjiWersja na 3DS
Czas użycia17 (Bardzo wysoka szybkość)
EtykietaReduced potion cooldown
Sprzedaż300*3 PC, Konsole, oraz Urządenia mobilne / 800*8 Wersja na konsole starszej generacjiWersja na 3DS
Badaniewymaga 30 szt.

Mikstura przywrócenia to mikstura przywracająca 90 pkt. zdrowia Wersja na PC / 80 pkt. zarówno zdrowia jak i many Wersja na konsoleWersja na urządzenia mobilne / 100 pkt. Wersja na konsole starszej generacjiWersja na 3DS. Pomimo swojego wyglądu, nie jest tworzona z Mniejszych mikstur przywracania, gdyż schemat wykorzystuje Grzyby, Butelki i Różowy żel, a nie Mniejsze mikstury przywracania.

Schemat[edytuj | edytuj kod]

Uwagi[edytuj | edytuj kod]

  • Wersja na konsoleWersja na urządzenia mobilne Mimo że przywraca tę samą ilość zdrowia, można ją uznać za ulepszoną wersję w stosunku do Mniejszej mikstury przywrócenia, ponieważ czas odnowienia został skrócony o 10 sekund. To sprawia, że jest to świetny przedmiot leczniczy na początku gry, jeśli Różowy żel zostanie nabyty we wcześniejszej fazie gry. Zmniejszenie czasu odnowienia jest uzależniony także od Kamienia filozoficznego lub Talizmanu mitów, zmniejszając czas odnawiania do 37,5 sekundy.
  • Wersja na PC Nowa Mikstura przywrócenia zajmuje mylące miejsce wśród poziomów mikstur leczących. W porównaniu z Miksturą leczenia, daje prawie tyle samo zdrowia tyle, że z krótszym czasem odnawiania. W porównaniu z Miodownikiem; daje ¾ możliwości leczniczych z czasem odnowienia wynoszącym ¾. Tak czy inaczej, należy wziąć pod uwagę również naturalne leczenie/regenerację podczas czasu odnowienia.

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • PC 1.3.0.1:
    • Zaktualizowano grafikę.
    • Zmniejszono ilość przywracanych punktów zdrowia i many z 100 do 80.
    • Zmniejszono cenę sprzedaży z 800*8 do 300*3.
    • Od teraz do stworzenia wymagane jest: 1 Różowy żel, 1 Grzyb i 1 Butelka.
    • Zredukowano czas trwania osłabienia Wstręt do mikstur z 60 do 50 sekund.
  • PC 1.2.3:
    • Naprawiono błąd, który powodował, że biały koloru rzadkości Mikstury przywrócenia był niższy niż Mikstury many lub Mikstury leczenia, które są koloru niebieskiego (pomimo tego samego poziomu).
    • Naprawiono błąd, który powodował, że podczas generowania świata mikstury przywracania mogły generować się, z stosem większym niż 20.
  • PC 1.0.6.1: Zmniejszono ilość przywracanych punktów zdrowia i many z 200 to 100.