Mikstura sercowego zasięgu

Z Terraria Wiki
Mikstura sercowego zasięgu
  • Mikstura sercowego zasięgu widziany w ekwipunkustary obrazek przedmiotu Mikstura sercowego zasięgu
Stack digit 3.pngStack digit 0.png
Statystyki
Typ
Czas użycia17 (Bardzo wysoka szybkość)
EtykietaIncreases pickup range for life hearts
Sprzedaż200*2
Badaniewymaga 20 szt.
Przyznaje wzmocnienie
WzmocnienieSercowy zasięgSercowy zasięg
Etykieta
wzmocnienia
Zwiększony zasięg zbierania serc
Czas działania8 minut

Mikstura sercowego zasięgu jest to mikstura wzmacniająca, która po spożyciu daje wzmocnienie o nazwie Sercowy zasięg. Wzmocnienie zwiększa zasięg podnoszenia przywracających zdrowie serc o szesnaście bloków, z 2 do łącznie 18. Czas trwania wynosi 8 minut, ale może zostać anulowane w dowolnym momencie klikając ikonę prawym przyciskiem myszy (Wersja na PC), wybierając ikonę i anulując ją w menu ekwipunku (Wersja na konsoleWersja na konsole starszej generacji), po przez dwukrotne dotknięcie ikony wzmocnienia (Wersja na urządzenia mobilne), lub poprzez anulowanie wzmocnienia z ekranu wzmocnień (Wersja na 3DS).

Mikstura ta może być stworzona tylko z dostępem do Szkarłatnego biomu ze względu na wymagany składnik, którym jest Szkarłatna ryba tygrysia, ale można ją również otrzymać jako losową nagrodę z wyłowionej skrzyni w dowolnym świecie. Miksturę można otrzymać jako jedną z losowych nagród zawartych w Drewnianej skrzyni z prawdopodobieństwem 1 do 7, z Żelaznej skrzyni z prawdopodobieństwem 1 do 4, oraz Złotej skrzyni prawdopodobieństwem 1 do 3.

Schemat[edytuj | edytuj kod]

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Podobnie jak Mikstura wściekłości jest odpowiednikiem Mikstury gniewu, tak Mikstura sercowego zasięgu może być postrzegana jako odpowiednik Mikstury kolców, ponieważ obie mikstury dają podobne wzmocnienia obronne, które odnoszą się do ich odpowiedników środowiskowych.

  • PC 1.3.0.1:
    • Zaktualizowano grafikę.
    • Usunięto Nocnicę jako jeden ze składników potrzebny do stworzenia mikstury.