Mikstura szybkości

Z Terraria Wiki
Mikstura szybkości
  • Mikstura szybkości widziany w ekwipunkustary obrazek przedmiotu Mikstura szybkości
Stack digit 3.pngStack digit 0.png
Statystyki
Typ
UżywaneYes
Czas użycia17 (Bardzo wysoka szybkość)
Tooltip25% increased movement speed
Sprzedaj2
Research20 required
Grants Buff
BuffSzybkośćSzybkość
Buff tooltip25% increased movement speed
Duration8 minut

Mikstura szybkości jest to mikstura wzmacniająca, która po spożyciu daje wzmocnienie o nazwie Szybkość poruszania się. Wersja na PCWersja na konsoleWersja na urządzenia mobilneWersja na 3DS Istnieje niewielka szansa na to, że otrzymamy ją jako dodatkowy łup z szlamów. Wzmocnienie to zwiększa maksymalną prędkość poruszania się do 25%. Czas trwania wynosi 8 minut, ale może zostać anulowane w dowolnym momencie klikając ikonę prawym przyciskiem myszy (Desktop version), wybierając ikonę i anulując ją w menu ekwipunku (Console versionOld-gen console version), po przez dwukrotne dotknięcie ikony wzmocnienia (Mobile version), lub poprzez anulowanie wzmocnienia z ekranu wzmocnień (3DS version). Efekt wzmocnienia nie łączy się z efektem otrzymywanym z Butów Hermesa ani nie wpływa na szybkość poruszania wierzchowców.

Wytwarzanie[edytuj | edytuj kod]

Receptura[edytuj | edytuj kod]

Uwagi[edytuj | edytuj kod]

  • Wzmocnienie Szybkość poruszania się nie zwiększa maksymalnej prędkości biegu gracza, jeśli gracz nosi jakiekolwiek akcesoria do biegania, zwiększy ono jednak jeszcze bardziej maksymalną prędkość podczas biegania po Blokach asfaltowych.

Zobacz również[edytuj | edytuj kod]