Mikstura szybkości

Z Terraria Wiki
Mikstura szybkości
  • Mikstura szybkości widziany w ekwipunku
Stack digit 3.pngStack digit 0.png
Statystyki
Typ
Czas użycia17 (Bardzo wysoka szybkość)
Etykieta25% zwiększona szybkość poruszania się
Sprzedaż200*2
Badaniewymaga 20 szt.
Przyznaje wzmocnienie
WzmocnienieSzybkośćSzybkość
Etykieta
wzmocnienia
25% zwiększona szybkość poruszania się
Czas działania8 minut

Mikstura szybkości jest to mikstura wzmacniająca, która po spożyciu daje wzmocnienie o nazwie Szybkość poruszania się. Wersja na PCWersja na konsoleWersja na urządzenia mobilneWersja na 3DS Istnieje niewielka szansa na to, że otrzymamy ją jako dodatkowy łup z szlamów. Wzmocnienie to zwiększa maksymalną prędkość poruszania się do 25%. Czas trwania wynosi 8 minut, ale może zostać anulowane w dowolnym momencie klikając ikonę prawym przyciskiem myszy (Wersja na PC), wybierając ikonę i anulując ją w menu ekwipunku (Wersja na konsoleWersja na konsole starszej generacji), po przez dwukrotne dotknięcie ikony wzmocnienia (Wersja na urządzenia mobilne), lub poprzez anulowanie wzmocnienia z ekranu wzmocnień (Wersja na 3DS). Efekt wzmocnienia nie łączy się z efektem otrzymywanym z Butów Hermesa ani nie wpływa na szybkość poruszania wierzchowców.

Wytwarzanie[edytuj | edytuj kod]

Receptura[edytuj | edytuj kod]

Uwagi[edytuj | edytuj kod]

  • Wzmocnienie Szybkość poruszania się nie zwiększa maksymalnej prędkości biegu gracza, jeśli gracz nosi jakiekolwiek akcesoria do biegania, zwiększy ono jednak jeszcze bardziej maksymalną prędkość podczas biegania po Blokach asfaltowych.

Zobacz również[edytuj | edytuj kod]