Mikstura teleportacyjna

Z Terraria Wiki
Mikstura teleportacyjna
  • Mikstura teleportacyjna widziany w ekwipunkustary obrazek przedmiotu Mikstura teleportacyjna
Stack digit 3.pngStack digit 0.png
Statystyki
Typ
Czas użycia17 (Bardzo wysoka szybkość)
EtykietaTeleports you to a random location
Sprzedaż200*2
Badaniewymaga 20 szt.

Mikstura teleportacyjna jest to mikstura, która umożliwia teleportację w losowe miejsce na świecie.

Przy wyborze miejsca docelowego obowiązują następujące zasady:

  • Gracz zawsze będzie umieszczony na solidnym, nieszkodliwym bloku, i zawsze będzie stał na co najmniej jednym pikselu pochylonego bloku.
  • Gracz nigdy nie zostanie umieszczony w Świątyni Dżungli przed pokonaniem Plantery.
  • Gracz nigdy nie zostanie umieszczony w Lochu poniżej głębokości zerowej, zanim Szkieletron nie zostanie pokonany.

Schemat[edytuj | edytuj kod]

Wskazówki[edytuj | edytuj kod]

  • Mikstury teleportacji mogą teleportować gracza na Dryfujące wyspy jak również do Piekła.
  • Zwykle (jeśli gracz nie zbadał już znacznej części mapy) teleportuje graczy do nowych, nie odkrytych obszarów mapy, gdzie można znaleźć przydatne łupy.
  • Zaleca się mieć przy sobie Magiczne/Lodowe lustro lub Miksturę odwrotu jako sposób na powrót do domu, ponieważ mikstura może potencjalnie wysłać gracza w bardzo odległe miejsca. Gracz może technicznie opuścić świat i wejść do niego ponownie, aby wrócić do swojego punktu odrodzenia, ale zajmuje to więcej czasu niż użycie mikstury odwrotu lub magicznego lustra, oraz zaleca się używanie tego sposobu tylko wtedy, gdy gracz nie posiada żadnego z wyżej wymienionych przedmiotów.

  • PC 1.3.0.1: Zaktualizowano grafikę. Stary wygląd grafiki: Teleportation Potion (old).png
  • Konsola 1.0.933.1: Zaktualizowano grafikę, aby była zgodna z wersją PC 1.3.0.1. (Xbox One)