Mikstura wodnego kroku

Z Terraria Wiki
Mikstura wodnego kroku
  • Mikstura wodnego kroku widziany w ekwipunkustary obrazek przedmiotu Mikstura wodnego kroku
Stack digit 3.pngStack digit 0.png
Statystyki
Typ
Używane
Czas użycia17 (Bardzo wysoka szybkość)
TooltipAllows the ability to walk on water
Sprzedaj2
Research20 required
Grants Buff
BuffWodny krokWodny krok
Buff tooltipPress DOWN to enter water
Duration10 minut

Mikstura wodnego kroku jest to mikstura wzmacniająca, która po spożyciu daje wzmocnienie o nazwie Wodny krok. Premia pozwala graczom chodzić po wodzie, miodzie oraz lawie. Gracz może zanurzyć się w płynie, naciskając ▼ Down. Czas trwania wynosi 5 minut (Wersja na konsoleWersja na konsole starszej generacjiWersja na 3DS) / 10 (Desktop and Mobile Versions), ale może zostać anulowane w dowolnym momencie klikając ikonę prawym przyciskiem myszy (Desktop version), wybierając ikonę i anulując ją w menu ekwipunku (Console versionOld-gen console version), po przez dwukrotne dotknięcie ikony wzmocnienia (Mobile version), lub poprzez anulowanie wzmocnienia z ekranu wzmocnień (3DS version).

Schemat[edytuj | edytuj kod]

Wskazówki[edytuj | edytuj kod]

  • Pomimo opisu gracze mogą również chodzić po lawie bez otrzymywania obrażeń i bez potrzeby picia Mikstury obsydianowej skóry. To czyni ją realną alternatywą dla eliksirów obsydianowej skóry podczas przemierzania Piekła, ponieważ wymagane składniki są na ogół bezpieczniejsze do zdobycia (choć ich gromadzenie jest bardziej czasochłonne). Gracze nadal powinni zachowywać ostrożność podczas spadania z wysokości do lawy, ponieważ mogą się częściowo zanurzyć w lawie co spowoduje otrzymywanie obrażeń od ognia.
  • Chociaż Ogniołazy częściowo łączą funkcjonalność tej mikstury i Mikstury obsydianowej skóry, wymagają dodatkowego miejsca na akcesoria.
  • Ikona premii, przedstawia przewodnika.