Mikstura wyczuwania zagrożenia

Z Terraria Wiki
Wersja na PCWersja na konsoleWersja na konsole starszej generacjiWersja na urządzenia mobilne Zawartość na wyłączność - PC/Konsole/Konsole starszej generacji/Urządzenia mobilne: Ta informacja dotyczy wyłącznie wersji Terrarii na PC, Konsole, Konsole starszej generacji, i Urządzenia mobilne.
Mikstura wyczuwania zagrożenia
  • Mikstura wyczuwania zagrożenia widziany w ekwipunku
Stack digit 3.pngStack digit 0.png
Statystyki
Typ
Czas użycia17 (Bardzo wysoka szybkość)
EtykietaAllows you to see nearby danger sources
Sprzedaż200*2
Badaniewymaga 20 szt.
Przyznaje wzmocnienie
WzmocnienieWyczuwanie zagrożeniaWyczuwanie zagrożeniaPC, Konsole, Konsole starszej generacji, oraz Urządenia mobilne
Etykieta
wzmocnienia
Widzisz pobliskie niebezpieczeństwa
Czas działania10 minut

Mikstura wyczuwania zagrożenia jest to mikstura wzmacniająca, która po spożyciu daje wzmocnienie o nazwie Wyczuwanie zagrożenia. wzmocnienie ujawnia niebezpieczne bloki i obiekty (mogą potencjalnie zaszkodzić lub utrudnić graczowi), podświetlając je na czerwono, nawet w całkowitej ciemności. Czas trwania wynosi 10 minut, ale może zostać anulowane w dowolnym momencie klikając ikonę prawym przyciskiem myszy (Wersja na PC), wybierając ikonę i anulując ją w menu ekwipunku (Wersja na konsoleWersja na konsole starszej generacji), po przez dwukrotne dotknięcie ikony wzmocnienia (Wersja na urządzenia mobilne), lub poprzez anulowanie wzmocnienia z ekranu wzmocnień (Wersja na 3DS).

Wyczuwanie zagrożenia powoduje, że widoczne stają się następujące zagrożenia:

Schemat[edytuj | edytuj kod]

Uwagi[edytuj | edytuj kod]

  • Wersja na konsoleWersja na konsole starszej generacjiWersja na urządzenia mobilneWersja na 3DS Pajęczyny są oznaczane czerwonymi, błyszczącymi cząsteczkami zamiast po prostu być podświetlane jak inne zagrożenia.
  • Wzmocnienie przestanie podświetlać bloki Cienkiego lodu, jeśli gracz ma na sobie Łyżwy lub którekolwiek z połączonych akcesorium, które używają ich jako składnika.

Wskazówki[edytuj | edytuj kod]

  • Możliwość lokalizowania Pajęczyn znacznie ułatwia odnalezienie Pajęczych jaskiń.
  • Oprócz Pajęczych jaskiń, Mikstura wyczuwania zagrożenia może być również używany do znajdowania jaskiń, podążając za płatami pajęczyny.
  • Możliwość zobaczenia pułapki, w tym płyty dociskowej, znacznie ułatwia eksplorację Lochu i Świątyni Dżungli.
  • Kiedy gracz używa areny do walki z bossem zawierającej pułapki, takie jak głazy, ta mikstura może być przydatna do ich unikania, jednocześnie będąc w stanie skupić się na walce.

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Wewnętrznie Mikstura wyczuwania zagrożenia nosi nazwę "Mikstura widzenia pułapek".

Zobacz również[edytuj | edytuj kod]

  • Konsola 1.07: Wprowadzono wraz z zaktualizowaniem grafiki, aby była zgodna z wersją na PC 1.3.0.1.