Mikstura zmiany płci

Z Terraria Wiki
Wersja na PCWersja na konsoleWersja na urządzenia mobilne Zawartość na wyłączność - PC/Konsole/Urządzenia mobilne: Ta informacja dotyczy wyłącznie wersji Terrarii na PC, Konsole, i Urządzenia mobilne.
Mikstura zmiany płci
  • Mikstura zmiany płci widziany w ekwipunku
Stack digit 3.pngStack digit 0.png
Statystyki
Typ
Czas użycia17 (Bardzo wysoka szybkość)
Sprzedaż200*2
Badaniewymaga 20 szt.

Mikstura zmiany płci to mikstura, która pozwala graczowi na zmianę wyglądu z mężczyzny na kobietę i na odwrót. Dźwięki odnoszenia obrażeń jak i wygląd wyposażenia odpowiednio się zmieniają. Efekt jest trwały, trwający w nieskończoność, chyba że do zmiany płci ponownie zostanie użyta kolejna Mikstura zmiany płci.

Schemat[edytuj | edytuj kod]

Uwagi[edytuj | edytuj kod]

  • Chociaż niektóre linie dialogowe NPC zmieniają się w zależności od płci gracza, tak jak dialog Stylistki, płeć nie ma istotnego wpływu na mechanikę gry lub samą rozgrywkę, a zatem efekty tej mikstury są wyłącznie kosmetyczne.
  • Gdy mikstura zostanie wypita przez gracza, zostanie on otoczony przez niebiesko-różową spiralę cząsteczek imitujących efekt zmiany płci.

Wskazówki[edytuj | edytuj kod]

  • Ze względu na różnorodność wymaganych składników rzemieślniczych, gracze mogą mieć kłopot we wczesnej fazie gry z zebraniem tych składników, w takim wypadku dużo prostszym i bardziej praktycznym sposobem może być stworzenie zamiast tego nowej postaci z płcią przeciwną. Mikstura jest przydatna przede wszystkim dla postaci z późniejszych etapów gry, ponieważ bardziej efektywnym sposobem będzie zebranie wszystkich ziół niż stworzenie nowej postaci, którą trzeba byłoby od nowa zebrać Kryształy życia, Kryształy many, Owoce życia i/lub Demoniczne serca.
    • Mikstura jest również przydatna dla graczy RPG.
  • Zebranie wszystkich składników może być trywialnym zadaniem dzięki hodowli ziół.

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Mikstura zmiany płci jest jedyną miksturą, która wymaga wszystkich siedmiu rodzajów ziół do wytworzenia.
  • Kolory na buteleczce mikstury to kolory flagi dumy transpłciowej, która jest różowa, biała i niebieska. Zawiera również kolory tradycyjnie kojarzone z płcią męską i żeńską (niebieski i różowy).