Nieświęta strzała

Z Terraria Wiki
Nieświęta strzała
  • Nieświęta strzała widziany w ekwipunku
Stack digit 9.pngStack digit 9.pngStack digit 9.png
Statystyki
Typ
Obrażenia12 PC, Konsole, oraz Urządenia mobilne / 8 Wersja na konsole starszej generacjiWersja na 3DS (Dystansowe)
Odrzut3 (Bardzo słaby)
Prędkość3,4
Zakup40*40
Sprzedaż8*8
Badaniewymaga 99 szt.
Tworzy pocisk
  • Nieświęta strzała
    Nieświęta strzała

Bezbożne strzały są to Strzały które posiadają efekt przeszywania. Efekt ten umożliwia im penetracje pięciu potworów z całkowitymi zadanymi obrażeniami równymi 48 za jedną strzałe. Przeciw wielosegmentowym potworom, jedna Przeklęta strzała może zadać obrażenia kilku segmentom. Za każdym wystrzeleniem, nieświęta strzała ma 1/4 szansy pozostania po użyciu i można ją wtedy podnieść a następnie załadować jeszcze raz.

Strzały te wypadają z Oczu Cthulhu, oraz znaleźć je można również (rzadko) w podziemnych skrzynkach. Jeżeli pokonałeś Pożeracza światów, Przeklęte strzały możesz kupić w nocy od Handlarza Bronią za 40 miedzianych monet, a w trybie hardmode przez cały czas. W trybie hardmode, gdy rozbijesz waze otrzymasz Przeklęte strzały zamiast Drewnianych Strzał.

Przepis[edytuj | edytuj kod]

Poniższy szablon został określony jako przestarzały. Proszę użyć Szablon:Recipes.

Przepis
Za pomocą
Żelazne kowadło.png Żelazne kowadło
   albo
Ołowiane kowadło.png Ołowiane kowadło
Składniki Sztuk
Drewniana strzała.png Drewniana strzała 5
Kieł robaka.png Kieł robaka 1
Wynik
Nieświęta strzała.png Nieświęta strzała 5

Notatki[edytuj | edytuj kod]

  • Nieświęte strzały posiadają efekt przebicia niczym Strzała błazna, co pozwala na przebicie nielimitowanej liczby przeciwników.
  • Ponieważ tworzy się je z Kłów robaka, które wypadają tylko z Devourer, oraz nie mają Szkarłatnego odpowiednika, Nieświęte strzały nie są możliwe do stworzenia na świecie na którym wygenerował się Crimson bez przenoszenia przedmiotów (właśnie Kłów robaka) ze świata z Zepsuciem. Jednakże, możliwym jest nabyć owe strzały od Handlarza bronią również na świecie ze Szkarłatem.

  • 1.3.1: Zmieniono wygląd.
  • 1.3.0.1:
    • Zwiększono obrażenia z 8 na 12.
    • Zmieniono wygląd.
  • 1.2:
    • Przepis zmieniony; teraz potrzebne są 3 Drewniane Strzały które produkują 5 Nieświęte zamiast 3.
    • Zwiększono limit stosu z 250 na 999.