Night's Edge

Z Terraria Wiki

Ostrze nocy(ang.Night's Edge) jest drugim co do siły mieczem pre-hardmodowym w grze wliczając gwiezdną armatę.

Night's Edge
Night's Edge.png
Statystyki
Typ Broń
Obrażenia 42
Odrzut 4.5(przeciętny)
Rzadkość

Rarity Level: 3

Sprzedaż 54 Silver Coins
Przepis
Za pomocą
Demon Altar/Crimson Altar
Składniki Sztuk
Light's Bane.png Light's Bane 1
Blade of Grass.png Blade of Grass 1
Muramasa.png Muramasa 1
Fiery Greatsword.png Fiery Greatsword 1
Wynik
Night's Edge.png Night's Edge 1

To ostrze zadaje średnio 42 punktów obrażeń i ma przeciętną szybkość ataku.
Można zauważyć,że on świeci fioletowym światłem,jeżeli się użyje go do ataku - podobnie jest z płonącym mieczem dlatego jest użyteczny w jakiniach.
Warto wspomnieć,że w tym ostrzu widać elementy mieczy,które użyto do jego stworzenia m.in:

Notatki[edytuj | edytuj kod]

  • Ze względu na przeciętną prędkość miecz jest w stanie zaatakować trzykrotnego uderzenia potwora,ale trzeba być blisko niego.
  • Ostrze nocy może być potężną bronią do walki wręcz,ale ze względu na stosunkowo niską prędkość i odrzut może poważnie utrudnić grę na włączony hardmodzie.
  • Jeżeli na wygenerowanym świecie pojawi się krwawość to składnikiem ostrza nocy będzie krwisty rzeźnik.

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Zanim excalibur został wprowadzony,to właśnie ostrze nocy było najlepszym mieczem dostępnym w grze.
  • Jeżeli przekuto ten miecz na prefix legendarny,to miał ilość punktów obrażeń zbliżoną do excalibura
  • Porównywalnym mieczem jest ostrze niszczyciela.Przewagą tego ostrza niszczyciela jest większy odrzut,większy zasięg,ale ma mniejszy średni punkt obrażeń.
  • Ten miecz jest nawiązaniem do gry The Legend of Zelda Four Swords,gdyż tak samo używa się do stworzenia jednego miecz,czterech mieczy oraz jest taka sama kolorystyka gdyż potrzeba w tej grze zielnego(ostrze trawy),czerwonego(płonący miecz),niebieskiego(muramasa) i fioletowego(postrach światła) miecza.
  • Nazwa miecza może być nawiązanie do filmu Władca Pierścieni:Powrót króla,ponieważ Pippin śpiewał w właśnie Edge of Night.

  • 1.2
  • 1.1
    • Teraz emituje światło tak jak przedmioty z demonitu
  • 1.0.6
    • Nowy wygląd
    • Zwiększono prędkość z bardzo wolny do przeciętny
    • Zwiększono ilość zadawanych obrażeń z 40 do 42.
    • Skrócono ostrze
  • 1.0.5
    • Dodano do gry