Podejrzanie wyglądające jajko

Z Terraria Wiki
Wersja na 3DS Zawartość na wyłączność - 3DS: Ta informacja dotyczy wyłącznie wersji Terrarii na 3DS.
Podejrzanie wyglądające jajko
  • Podejrzanie wyglądające jajko widziany w ekwipunku
Stack digit 2.pngStack digit 0.png
Statystyki
Typ
Czas użycia45 (Bardzo niska szybkość)
EtykietaSummons Lepus
Mobile only.png 3DS.svg Mobile/3DS-Only Content: This information (or parts of it) applies only to the Mobile and 3DS version of Terraria.

Podejrzanie wyglądające jajko jest używane do przywołania Mobile only.pngLepus, a mobile i 3DS.svg- Ekskluzywny boss. Jest upuszczane przez Wielkanocnych Królików i Zepsutych Królików podczas Wielkanocy, dobrze przez samego Lepus.

Wielkanocne króliki będą się pojawiać na powierzchni podczas Wielkanocy tak jak normalne króliki, choć są one agresywne i będą atakować.

Notatki[edytuj | edytuj kod]

  • Boss Lepus jest wyjątkowy w tym że, jego przywołujący item (Podejrzanie wyglądające jajko) może zostać zdobyte kolejnie po zabiciu samego bossa Lepusa, i/lub z pomocników Wielkanocnych królików. Większość bossów generalnie nie upuszczają ich własnych przywołujących przedmiotów.

Wskazówki[edytuj | edytuj kod]

  • Farmienie: Połącz kable do Posągu Królika i Płytę Naciskową, i połóż Pułapkę Dart na stronie w kierunku patrzenia na płycie naciskowej. Gdy Krwawy Księżyc przyjdzie, i gdy płyty naciskowe są naciśnięte, będzie to przywoływać Zepsute Króliki. One będą strzelać kiedy będzie się szło na płycie naciskowej. Jest to również przyzwoita taktyka na farmienie Kaptura Królika.

History[edytuj | edytuj kod]