Podejrzanie wyglądające oko

Z Terraria Wiki
Skocz do: nawigacja, szukaj
Stub.png Ten artykuł jest zalążkiem!
Ten artykuł to dopiero zalążek. Jeśli chcesz, możesz pomóc Terraria Wiki i rozszerzyć go
Podejrzanie wyglądające oko
  • Podejrzanie wyglądające oko widziany w ekwipunku
Stack digit 2.pngStack digit 0.png
Statystyki
Typ
Przyzywanie
UżywaneTango Tick1.png
Czas użycia44 Very Slow
TooltipSummons the Eye of Cthulhu
RzadkośćRarity Level: 0
Sounds

Suspicious Looking Eye (Podejrzanie Wyglądające Oko) to przedmiot który jednorazowo przywołuje boss'a Eye of Cthulhu. Tworzy się je przy Demon Altar lub Crimson Altar z sześciu soczewek (Lens). Można je również znaleźć w skrzyniach na poziomie Jaskiń (Cavern).

Działa tylko w nocy. Jeśli spróbujesz użyć Oka w dzień nic się nie stanie, a przedmiot nie zniknie. Gdy jednak Eye of Cthulhu został już wezwany, użycie drugi raz kolejnego Oka zabije gracza.

Crafting[edytuj | edytuj kod]

Recipe[edytuj | edytuj kod]

Przepis
Za pomocą
Demon Altar.png Crimson Altar.png
Demon/Crimson Altar
Składniki Sztuk
Lens.png Lens 6
Wynik
Plik:Podejrzanie wyglądające oko.png Podejrzanie wyglądające oko 1

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Suspicious Looking Eye przypomina Demon Eye lub samego Eye of Cthulhu.
  • Suspicious Looking Eye ma taką samą ikonę jak Servant of Cthulhu.
  • Możliwa jest walka z dwoma boss'ami naraz. Gdy wieczorem pojawi się komunikat: "You feel an evil presence watching you..." i wezwie się Eye of Cthulhu za pomocą Podejrzanie Wyglądającego Oka, zaraz na początku nocy to po chwili pojawi się drugi boss.

Historia[edytuj | edytuj kod]

  • 1.1: Maksymalna liczba stakowania przedmiotu została zwiększona z 1 do 20.
  • 1.0.6: Od teraz przedmiot można znaleźć w skrzyniach.
  • 1.0.5: Zmniejszono ilość potrzebnych Lensów do stworzenia Oka z 10 do 6
Jednorazowe: Healing Potion.png Mikstury ( Inferno Potion.png Mikstury wzmocnienia) • Shuriken.png Broń jednorazowa

High Velocity Bullet.png Amunicja • Jungle Grass Seeds.png Nasiona • Gwiazda z nieba.png Materiały ( Feather.png Drops • Ruda miedzi.png Rudy • Iron Bar.png Sztabki) • Red Paint.png Farby • Silver Coin.png Pozostałe