Przeciwnicy

Z Terraria Wiki
Skocz do: nawigacja, szukaj
Ta strona zawiera nazwy przeciwników wraz z ich grafiką dla łatwej identyfikacji. Aby porównać statystyki, takie jak obrażenia, obrona, zdrowie itp., zobacz posortowaną listę przeciwników.

Przeciwnicy to postacie, które próbują zadawać obrażenia graczom. Ta strona zawiera listę wszystkich wrogów, których można spotkać w Terrarii.

Przeciwnicy otrzymują obrażeń od upadku. Zobacz odradzanie się NPC i znikanie NPC, aby dowiedzieć się, jak gra określa, gdzie i kiedy pojawią się przeciwnicy.

Istnieje w sumie 352 przeciwników: 127 Pre-Hardmode, 221 Hardmode i 4 nie odradzających się. Spośród nich 112 należy do wydarzeń (23 Pre-Hardmode i 89 Hardmode) , 20 to bossowie ( Pre-Hardmode i 11 Hardmode), 14 to bossowie wydarzeń (1 Pre-Hardmode i 13 Hardmode), 15 są sługami bossów (6 Pre-Hardmode i 9 Hardmode) oraz 14 są wariantami wroga wyłącznymi dla Old-gen console version Old-gen console version i 3DS version 3DS version (7 Pre-Hardmode i 7 Hardmode).

Przeciwnicy Pre-Hardmode[edytuj | edytuj kod]

Przeciwnicy Hardmode[edytuj | edytuj kod]

Przeciwnicy z wydarzeń[edytuj | edytuj kod]

Krwawy Księżyc[edytuj | edytuj kod]

Wietrzny dzień[edytuj | edytuj kod]

Deszcz[edytuj | edytuj kod]

Burza piaskowaPC, Konsole, oraz Urządenia mobilne[edytuj | edytuj kod]

Armia goblinów[edytuj | edytuj kod]

Armia StarszegoPC, Konsole, oraz Urządenia mobilne[edytuj | edytuj kod]

Mroźny legion[edytuj | edytuj kod]

Inwazja piratów[edytuj | edytuj kod]

Zaćmienie Słońca[edytuj | edytuj kod]

Marsjańskie SzaleństwoPC, Konsole, oraz Urządenia mobilne[edytuj | edytuj kod]

Dyniowy księżyc[edytuj | edytuj kod]

Mroźny księżyc[edytuj | edytuj kod]

Księżycowe WydarzeniaPC, Konsole, oraz Urządenia mobilne[edytuj | edytuj kod]

Bossowie[edytuj | edytuj kod]

Bossowie z wydarzeń[edytuj | edytuj kod]

Armia StarszegoPC, Konsole, oraz Urządenia mobilne[edytuj | edytuj kod]

Inwazja Piratów[edytuj | edytuj kod]

Dyniowy księżyc[edytuj | edytuj kod]

Mroźny księżyc[edytuj | edytuj kod]

Marsjańskie SzaleństwoPC, Konsole, oraz Urządenia mobilne[edytuj | edytuj kod]

Księżycowe WydarzeniaPC, Konsole, oraz Urządenia mobilne[edytuj | edytuj kod]

Sługi Bossów[edytuj | edytuj kod]


Old-gen console i 3DS-Przeciwnicy na wyłączność[edytuj | edytuj kod]

Old-gen console version3DS version Zawartość na wyłączność - Konsole starszej generacji/3DS: Ta informacja zawarta w poniższej sekcji dotyczy wyłącznie wersji Terrarii na Old-gen console i 3DS.


Nie odradzający się[edytuj | edytuj kod]

White Cultist Archer.png
White Cultist Archer.png
Postać opisana w tej sekcji nie odradza się podczas normalnej gry.