Pwn-młot

Z Terraria Wiki
Stub.png Ten artykuł to dopiero zalążek. Jeśli chcesz, możesz pomóc Terraria Wiki rozszerzając go.
Pwn-młot
  • Pwn-młot widziany w ekwipunkustary obrazek przedmiotu Pwn-młot
Autoswing
Stack digit 1.png
Statystyki
  • Pickaxe mask.png 0%
  • Hammer mask.png 80%
  • Axe mask.png 0%
Typ
Obrażenia26 (Melee)
Odrzut7,5 (Bardzo mocny)
Critical chance4%
Czas użycia27 (Przeciętna szybkość)
Tool speed14
TooltipStrong enough to destroy Demon Altars
Sprzedaj78
Research1 required

Pwnhammer jest młotem upuszczanym przez Wall Of Flesh. Zachowuje się podobnie do innych młotów, lecz posiada specjalną możliwość - niszczenie Ołtarzy, które otwierają świat na nowe rudy. Podczas rozmachu, młot emituje złoty pobłysk w ciemnych pomieszczeniach.

Młot ten jest szczególnie kluczowy we wczesnym Hardmode, gdyż jest potrzebny do zniszczenia ołtarzy. Zniszczenie każdego z nich tworzy na świecie podstawowe rudy z tego trybu. Niestety jest to możliwe dopiero po odblokowaniu trybu Hardmode.

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Jeżeli gracz uderzy ołtarz w pre-hardmode, zadziała jak normalny młot, zadając graczowi obrażenia.
  • Pwnhammer nawiązuje do gry "Super Mario Bros. X", która była starym projektem Redigita. Znajdywał się w niej świat autora, w którym jedna z plansz nazywała się "Pwnhammer" i jej atmosfera była w stylu gry Metroid.
  • Sądząc po wyglądzie młota, wygląda na stworzonego z sztabek Hallowed.
  • Nazwa młota nawiązuje do "Pwn", które jest często spotykanym określeniem osoby, która "rządzi" lub odnosi zwycięstwa nad innymi. Przeciwieństwem tego jest "Pwn'ed", które oznacza osobę przegraną lub pokonaną w czymś.

  • 1.1: Wprowadzono.