Pwnhammer

Z Terraria Wiki
Stub.png Ten artykuł jest zalążkiem!
Pwn-młot
  • Pwn-młot widziany w ekwipunku
Stack digit 1.png
Statystyki
  • Pickaxe icon.png 80%%
  • Hammer icon.png 0%
  • Axe icon.png 0%
Typ
Obrażenia26Walka wręcz
Odrzut7.5 (Very Strong)
Critical chance4%
Czas użycia26 (Average) Błąd w wyrażeniu – nieoczekiwany operator (
Tool speed14
TooltipStrong enough to destroy Demon Altars
RzadkośćRarity Level: 4
Sprzedaż78 Silver Coins
Sounds

Pwnhammer jest młotem upuszczanym przez Wall Of Flesh. Zachowuje się podobnie do innych młotów, lecz posiada specjalną możliwość - niszczenie Ołtarzy, które otwierają świat na nowe rudy. Podczas rozmachu, młot emituje złoty pobłysk w ciemnych pomieszczeniach.

Młot ten jest szczególnie kluczowy we wczesnym Hardmode, gdyż jest potrzebny do zniszczenia ołtarzy. Zniszczenie każdego z nich tworzy na świecie podstawowe rudy z tego trybu. Niestety jest to możliwe dopiero po odblokowaniu trybu Hardmode.

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Jeżeli gracz uderzy ołtarz w pre-hardmode, zadziała jak normalny młot, zadając graczowi obrażenia.
  • Pwnhammer nawiązuje do gry "Super Mario Bros. X", która była starym projektem Redigita. Znajdywał się w niej świat autora, w którym jedna z plansz nazywała się "Pwnhammer" i jej atmosfera była w stylu gry Metroid.
  • Sądząc po wyglądzie młota, wygląda na stworzonego z sztabek Hallowed.
  • Nazwa młota nawiązuje do "Pwn", które jest często spotykanym określeniem osoby, która "rządzi" lub odnosi zwycięstwa nad innymi. Przeciwieństwem tego jest "Pwn'ed", które oznacza osobę przegraną lub pokonaną w czymś.

  • 1.1: Wprowadzono.