Szkarłatna ruda

Z Terraria Wiki
(Przekierowano z Ruda crimtanu)
Szkarłatna ruda
  • Szkarłatna ruda widziany w ekwipunku
  • Szkarłatna ruda położony
Auto-użycie
Stack digit 9.pngStack digit 9.pngStack digit 9.png
Statystyki
  • Pickaxe icon.png 55%
Typ
RudaCrafting material
Możliwe do
umieszczenia
Yes (szerokość 1 × wysokość 1)
Czas użycia15 (Bardzo wysoka szybkość)
Rzadkość1
Sprzedaż1300*13

Ruda Crimtane jest rudą pre-hardmodową, która jest alternatywą dla Demonitu. Pojawia się rzadko w podziemiach, w małych złożach. Jej głównym źródłem jest drop bossów: Eye Of Cthulhu oraz Brain Of Cthulhu. Postawiona ruda emituje czerwone światło.

Wymagany kilof do wydobycia rudy zależy od położenia. Pod ziemią wymagany jest co najmniej Złoty Kilof, podczas gdy na powierzchni każdy je wydobędzie. Z rudy tworzy się sztabki, które wykorzystywane są do wyrabiania narzędzi oraz do zbroi z Crimsonu. W przeciwieństwie do Demonitu, ruda Crimtane nie posiada swoich cegieł.

Używane w[edytuj | edytuj kod]

Uwagi[edytuj | edytuj kod]

  • Ruda Crimtane nie rozprzestrzenia Crimsonu.
  • W przeciwieństwie do Crimstone, rudę Crimtane da się zniszczyć za pomocą ładunków wybuchowych.

  • 1.3.0.1: Używane teraz aby stworzyć Szkarłatną cegłę
  • 1.2.3: Zwiększono limit stosu z 99 na 999.
  • 1.2: Wprowadzono.
Kliknij, aby zobaczyć listę kandydatów do usunięcia Strona ta została zgłoszona do usunięcia.
Powód: "Niepotrzebny/przestarzały szablon. Ten szablon obecnie nie jest potrzebny gdyż Terraria Wiki PL nie prowadzi prac lokalizacyjnych dla innych języków. To też wszelkie zamieszczanie {{translation projects}} nie ma większego sensu gdyż jest to używane głównie (i prawdopodobnie tylko) na stronie Terraria Wiki EN. Zaleca się usunięcie tego szablonu ze wszystkich stron/szablonów/kategorii które go używają."