Szkieletron Prime

Z Terraria Wiki
(Przekierowano z Skeletron Prime)
Szkieletron Prime
Skeletron Prime.pngWersja na konsole starszej generacji i Wersja na 3DS
Statystyki
Typ
Typ AISkeletron Prime Head AI
Siła ataku47 (normalna forma)
94 (podczas kręcenia się)
Maksymalne Życie28000
Punkty obrony24 (normalna forma)
48 (podczas kręcenia się)
Dźwięki

Skeletron Prime to hardmodowa wersja zwykłego Skeletrona. Może on być przywołany za pomocą mechanicznej Czaszki. Gracze mają czas do świtu, by go zabić. Jeśli nie zginie do świtu, dostaje "Szału Bitewnego" i zadaje od 1100 DMG do 7000 DMG, tracąc jedynie 1HP oraz 2HP ataku krytycznego przy trafieniu. W przeciwieństwie do Skeletron, Skeletron Prime ma cztery ręce, z których każda działa inaczej. Prime Cannon strzela granatami i nie zawsze jest skierowany na gracza. Prime Laser strzela laserami podobnymi do tych, którymi strzelają Retinazer i The Destroyer. Lasery są zawsze skierowane na gracza. Skeletron Prime ma również Prime Saw, która zadaje najwięcej obrażeń, oraz Prime Vine i Prime Cannon.

Ręce[edytuj | edytuj kod]

Armata Prime’a
Prime Cannon.png
Statystyki
Typ
Enemy
Typ AIPrime Cannon AI
Siła ataku40 grenade
30 melee
Maksymalne Życie7000
Punkty obrony25
Dźwięki
Piła Prime’a
Prime Saw.png
Statystyki
Typ
Enemy
Typ AIPrime Saw AI
Siła ataku52
 
Maksymalne Życie10000
Punkty obrony40
Dźwięki
Zacisk Prime’a
Prime Vice.png
Statystyki
Typ
Enemy
Typ AIPrime Vice AI
Siła ataku45
 
Maksymalne Życie10000
Punkty obrony35
Dźwięki
Laser Prime’a
Prime Laser.png
Statystyki
Typ
Enemy
Typ AIPrime Laser AI
Siła ataku25 death laser
29 melee
Maksymalne Życie6000
Punkty obrony20
Dźwięki

Bugi[edytuj | edytuj kod]

Bug.png Bug: Czasami, gdy wezwiemy Skeletrona Prime'a to może się nie pojawić. To może się zdarzyć na wersji dla jednego gracza jak i dla wielu graczy.
Bug.png Bug: Czasami głowa Skeletrona Prim'a znika losowo, kończąc walkę.
Bug.png Bug: Czasami w trybie multiplayer, kiedy Skeletron Prime jest wezwany, on nagle umiera i wygląda tak jakby został zabity przez gracza.
Bug.png Bug: Gdy go wezwiemy na latającej wyspie i wrócimy na spawn poniżej część jego rąk (lub wszystkie) mogą zniknąć, a walka z samą głową jest ułatwiona.

Uwagi[edytuj | edytuj kod]

  • Na serwerach z dużą ilością graczy Skeletron Prime nie spocznie, póki nie zgładzi wszystkich graczy. Skeletron Prime zniknie dopiero w momencie, gdy zostanie pokonany lub wszyscy gracze będą nieżywi.
  • Jeżeli gracz nie pokona Skeletron Prime'a do świtu, boss zaczyna gwałtownie atakować gracza, zadając potężne obrażenia, zabijające przeważnie jednym uderzeniem. Jeżeli gracz będzie w stanie uniknąć gwałtownego ataku i będzie trzymał się w odpowiedniej odległości, on będzie się kręcił nawet jeśli nastąpi ponownie zmrok.
  • W przeciwieństwie do Skeletrona, punkty ochrony Skeletron Prime'a podczas kręcenia się wzrastają dwukrotnie.
  • W wersji mobilnej, ramiona Skeletron Prime'a traktowane są jak osobni bossowie. Jeżeli gracz zniszczy któreś z jego ramion, pojawi się komunikat "<nazwa ramienia> has been defeated", przy czym upuszczają Większe Mikstury Zdrowia oraz Serca.

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Skeletron Prime jest nawiązaniem do Optimusa Prime'a z serii Transformers.
  • Po aktualizacji 1.3 Skeleton Prime po polsku nazywa się Szkieletron Prime

  • 1.1: Wprowadzono.

{{ }}