Star Wrath

Z Terraria Wiki
Stub.png Ten artykuł jest zalążkiem!

Star Wrath
Star Wrath.png
Statystyki
Typ Weapon
Obrażenia 110
Odrzut 6.5
Max stos 1
Rarity

Rarity Level: 9

Czas użycia 16
Sprzedaż 20 Gold Coins
Desktop only.png PC: Te informacje (lub ich część) odnosi się tylko do wersji PC Terrarii.
Star Wrath użyty na kilku marionetkach. Zauważ, że spadające gwiazdy zadają dwa razy większe obrażenia.

Star Wrath jest bronią, którą zdobywa się po pokonaniu Moon Lorda. Działa ona podobnie do Starfury, wysyłając deszcz gwiazd w wyznaczony cel. Spadające gwiazdy przebijają się przez cele i zadają dwa razy większe obrażenia od samego miecza. Każdy zamach mieczem powoduje, iż z nieba spadają trzy różowe pociski, które znikają po uderzeniu w ziemię.

Najlepszym prefiksem jest Legendary.

Uwagi

  • Jako że Star Wrath posiada automatyczny atak, gracz może z łatwością zesłać ogromne ilości gwiazd, niszcząc przy tym duże ilości potworów. Broń jest bardzo skuteczna na czyszczenie wielkich grup przeciwników.
  • Podobnie jak w przypadku Starfury, gwiazdy są w stanie przeniknąć przez część ściany, gdy gracz ma nad sobą obfity sufit. Pociski rozbijają się dopiero nad głową gracza (ok. 10 bloków nad nim).
  • Im większa prędkość ataku, tym szybciej spadają owe gwiazdy.
  • Ze względu na to, iż gracz może z łatwością zasypać przeciwnika dużą falą gwiazd, część z nich może nie zadać im żadnych obrażeń, gdyż moby posiadają krótką nieśmiertelność po zaatakowaniu go przebijającą bronią.

Historia

Jest bardzo użytkowe do zdobywania lepszych itemków