Stylistka

Z Terraria Wiki
Desktop versionConsole versionOld-gen console versionMobile version Zawartość na wyłączność - PC/Konsole/Konsole starszej generacji/Urządzenia mobilne: Ta informacja dotyczy wyłącznie wersji Terrarii na Desktop, Console, Old-gen console, i Mobile.
Stylistka
Stylist.png
Map Icon Stylist.png
Map Icon
Classic mode icon.png Normalny
Expert mode icon.png Ekspert
Master mode icon.png Mistrz
Statystyki
Typ
Środowisko
Typ AIAI Pasywnych stworzeń
Obrażenia101517 (Stylish Scissors) [1]
Maks. zdrowia250
Obrona15
Odp. na odrzut50%
Upuszcza
Stylistka pokryta pajęczyną
Webbed Stylist.png
Statystyki
Typ
Środowisko
Typ AIBrak AI
Obrażenia10
Maks. zdrowia250
Obrona15
Odp. na odrzut50%

Stylistka - To NPC, który może zmieniać fryzurę i kolor gracza. Sprzedaje również różne farby do włosów, które nadają włosom gracza dynamiczne efekty.

Ceny farb do włosów wahają się od 5 do 30. Zmiana na inną normalną fryzurę (tylko style od 1 do 51) kosztuje 2 Desktop and Mobile Versions / 1 Wersja na konsoleWersja na konsole starszej generacji, podczas gdy inne fryzury (w tym wszystkie fryzury wyłącznie stylisty) kosztują 20 Desktop and Mobile Versions / 5 Wersja na konsoleWersja na konsole starszej generacji; zmiana koloru włosów kosztuje 2 Desktop and Mobile Versions / 1 Wersja na konsoleWersja na konsole starszej generacji.

Stylistkę znajdziesz w Spider Caves, zaplątanych w pajęczynę. Rozmowa z nią uwolni ją, po czym przeniesie się do pustego domu, jeśli jest dostępny. Podobnie jak w przypadku wszystkich podobnych NPC, pojawia się tak samo jak wrogowie - ustawienie się w Jaskini Pająka tuż poza ekranem, a następnie sprawdzanie jej od czasu do czasu w celu odrodzenia jest łatwym sposobem na jej znalezienie. Użycie mikstury bojowej oraz wbieganie do jaskini i wychodzenie z niej da jej większą szansę na odrodzenie.

Preferencje Desktop and Mobile Versions[edytuj | edytuj kod]

BiomSąsiad
Uwielbian/an/a
Nie lubin/an/a
Nienawidzin/an/a

Aby uzyskać więcej informacji, zobacz NPC - zadowolenie.

  1. Informacje pobrane z kodu źródłowego Desktop version Desktop 1.4.0.5, function AI_007_TownEntities() in Terraria.NPC.cs Mogą występować nieścisłości, ponieważ bieżąca Desktop version Desktop version jest 1.4.1.2.