Supermikstura leczenia

Z Terraria Wiki
Desktop versionConsole versionMobile version Zawartość na wyłączność - PC/Konsole/Urządzenia mobilne: Ta informacja dotyczy wyłącznie wersji Terrarii na Desktop, Console, i Mobile.
Supermikstura leczenia
  • Supermikstura leczenia widziany w ekwipunku
Stack digit 3.pngStack digit 0.png
Statystyki
Typ
Używane
Heals Health200
Czas użycia17 (Bardzo wysoka szybkość)
Sprzedaj30
Research30 required

Supermikstura leczenia to mikstura, która leczy 200 zdrowia. Wypicie mikstury powoduje nałożenie osłabienia Wstręt do mikstur. Chociaż koszt ich wytworzenia jest dość znaczący, stanowią one najwyższy poziom mikstury leczniczej w grze. Desktop and Mobile Versions Są również upuszczane przez Księżycowego Władcę.

Schemat[edytuj | edytuj kod]

Wskazówki[edytuj | edytuj kod]

  • Zdobycie Stołu alchemicznego jest wysoce zalecane przed stworzeniem tych mikstur ze względu na wysokie zapotrzebowanie na materiały (stół alchemiczny ma 33% szansy, że nie zużyje składników do wytwarzania mikstur).
  • Te mikstury można zdobyć przed zniszczeniem czwartego Niebiańskiego filaru, tworząc je z pozostałych trzech fragmentów upuszczonych przez pozostałe wieże.
  • Supermikstura leczenia może być bardzo cenna przy dłuższych walkach, szczególnie w trybie Eksperta, gdzie gracz musi wykorzystać każdą nadarzającą się okazję.
  • Przydają się do wykorzystania z fragmentami, po pokonaniu Księżycowego Władcy i zdobyciu całego pozostałego ekwipunku, a jeśli zostaną zebrane szybko po zniszczeniu filarów, mogą się przydać podczas pierwszego spotkanie z nim.

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]