Terra Blade

Z Terraria Wiki
Terra Blade
Terra Blade.png
Statystyki
Typ Weapon
Obrażenia 88
Odrzut 6.5
Max stos 1
Rzadkość

Rarity Level: 8

Czas użycia 15 (Very Fast)
Sprzedaż 20 Gold Coins

Terra Blade jest mieczem z trybu Hardmode o największych obrażeniach od uderzeniach w grze. Miecz posiada funkcję automatycznego ataku i podczas rozmachu wystrzeliwuje szybki, zielony pocisk, który potrafi przebić do dwóch potworków, znikając przy trzecim uderzeniu. Pocisk wystrzeliwany przez miecz potrafi przebyć odległość do 2500 bloków, zadaje również większe obrażenia od samego miecza (średnio powyżej 100 punktów). Pociski otrzymują również efekty, gdy gracz skorzysta z buffa, który pozwala broniom białym zadawać dodatkowe efekty (np. trucizna). Terra Blade dotychczas jest jednym z najpotężniejszych mieczy w grze, lecz jego składniki są trudniejsze do zdobycia od przeciętnego miecza, a jego receptura jest bardziej skomplikowana od pozostałych. Najpotężniejszym ulepszeniem jest Legendary, a efekty wpływające na szybkość rozmachu mają też wpływ na szybkość lotu pocisków.

Receptura Terra Blade jest bardziej skomplikowana od większości mieczy. Do utworzenia potrzebne są True Night's Edge, True Excalibur oraz Broken Hero Sword. Do utworzenia tych mieczy jest potrzebny Night's Edge oraz Excalibur wraz z dwoma dodatkowymi Broken Hero Swords. Excalibur tworzy się ze sztabek Hallowed, a Night's Edge jest połączeniem czterech pre-hardmodowych mieczy: Light's Bane (lub Blood Butcherer), Blade of Grass, Muramasa i Fiery Greatsword. Ilość przedmiotów wskazuje na to, iż Terra Blade posiada najdłuższy i najbardziej skomplikowany łańcuch receptur craftingu.

Terra Blade (demo).gif

Crafting

Crafting
Za pomocą
Mythril Anvil
Składniki Sztuk
True Night's Edge.png True Night's Edge 1
True Excalibur.png True Excalibur 1
Broken Hero Sword.png Broken Hero Sword 1
Wynik
Terra Blade.png Terra Blade 1

Uwagi

  • W multiplayer, pocisk wystrzeliwany jest określany jako "Terra Beam". Wyświetla to się w wiadomościach o śmierci gracza.

Historia

  • 1.2.4: Dodano możliwość automatycznego ataku.
  • 1.2.3:
    • Zwiększono obrażenia z 80 na 88.
    • Zwiększono częstotliwość wystrzeliwanych pocisków.
  • 1.2: Wprowadzono.