Terraria Wiki/editcopy

Z Terraria Wiki
Witamy na oficjalnej Polskiej Wiki Terarii,
W pełni tworzonej i wspieranej przez graczy.
5 aktywnych użytkowników (z 295 751 zarejestrowanych) obecnie tworzą 3635 stron (w tym 975 artykułów) oraz 1604 plików graficznych.
Terraria tree2.pngO Grze

Terraria to ziemia przygód oraz tajemnic! To twoja ziemia, o którą musisz dbać i walczyć w jej obronie. To gra w której jedyną granicą tworzenia jest twoja wyobraźnia. Możesz zostać mistrzem budowania, kolekcjonerem, odkrywcą czy tez poszukiwaczem przygód. W tej grze każdy znajdzie coś dla siebie!

Zaczynając od szałasu, szukaj rud i materiałów. Odkryj i stwórz ponad trzysta różnych magicznych, dystansowych oraz kontaktowych broni, zarówno jak i zbroi, a następnie użyj ich w walce z setkami różnorodnych kreatur. Wkrótce będziesz iść łeb w łeb z którymkolwiek z pośród tuzina potężnych bossów. Idź łowić ryby, przejedź się na wierzchowcu, znajdź latające wyspy, wybuduj domy dla pomocnych NPC-tów, oraz wiele, wiele więcej.

Community.pngSpołeczność Wiki
Zarejestruj się,
aby śledzić swój wkład.
Centrum Pomocy,
naucz się, jak zacząć edycje.
Jak możesz pomóc,
zobacz co może zrobić, by przyczynić się do rozbudowy naszego projektu.
Portal społeczności,
główne miejsce dyskusji.
Projekty,
weź udział w projektach wiki.
Poradniki,
czytaj, napisz lub poproś o poradnik.
FAQ Gry,
najczęściej zadawane pytania.
5 inch floppy.pngOprogramowanie
Informacje o serwerach,
hostuj wieloosobowe gry
Mody i programy do przeglądania map
oprogramowania osób trzecich do Terrari.
295 751 Graczy Terrari dołączyło już do Polskiej Wiki! Ta wiki obecnie posiada 3635 stron (975 artykułów).
5 users active in the last 30 days (leaderboard) Zmiany na głównej stronie można zaproponować tutaj.